Preko mobilne aplikacija zakoračite u antički Zadar, dovest će vas do amfiteatra, aquadukta, javnog rimskog kupatila…

Nakon uspješne digitalizacije renesansnog Dubrovnika koji je postao prepoznat turistički proizvod – od sada su svi Zadrani, kao i posjetioci grada u prilici otputovati u prošlost kroz interaktivno mobilno iskustvo uz edukativno-zabavni narativ!

Naime, startup za audiovizualne tehnologije – MediaUp – razvio je digitalnu rekonstrukciju antičke Jadere u obliku interaktivne aplikacije za pametne uređaje!

Iako razvoj ovakvih digitalnih turističkih proizvoda ima veliki potencijal, uvelike ovisi o potpori koju će aplikacija dobiti od korisnika, ali i potencijalnih partnera.

Preuzimanjem aplikacije Jader Anno CCXXI., korisniku se “otvara prozor” u antičko doba Zadra; prozor u njegove bedeme, ulice, forum i manje trgove, amfiteatar, aquadukt, kao i javno rimsko kupatilo – “terme”.

Po prvi puta omogućen je samostalni virtualni obilazak Zadra, uz vrlo intuitivnu aplikaciju i korisničko sučelje prilagođeno svim uzrastima.

– Ako želite zajedno s nama pomicati granice i razvijati virtualni svijet koji nam otkriva Zadar, ali i druge hrvatske gradove, potrebna nam je zajednica koja prepoznaje i podržava ovakve lokalne proizvode, a s time i razvoj kreativne industrije u Dalmaciji, poručuje Frane Bilić.

Virtualni prozor je idealno rješenje za posjetitelje koji žele imati prošireno iskustvo s lokacije, ali žele izbjeći nezgrapne VR naočale. Naime, aplikacija pretvara pametni uređaj u doslovni virtualni prozor, kojeg korisnik ne mora nositi na glavi; ali ukoliko to želi – ima opciju spajanja sa setom VR naočala koju lako pokrene unutar aplikacije.

Bez obzira putujete li u Zadar sa druge strane svijeta i želite naučiti o njegovoj povijesti ili ste na licu mjesta i želite interaktivni dodatak svom razgledavanju ili ste pak entuzijast otvoren za inovativne alate pripovijedanja, aplikacija Jader Anno CCXXI., preoblikovat će vaš doživljaj Zadra.

– Kako bi izašli u susret domaćim entuzijastima i posjetiteljima, cijena preuzimanja aplikacije bit će promotivna u periodu do 01.06.2021., dok će u sezoni biti nešto viša. Danas više nikome nije strano platiti za nešto digitalnim i mobilnim putem, a preko Google Play trgovine, plaćanje je jednostavno i sigurno, objašnjava Valentina Petković, voditeljica prodaje.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...