Emisije o Ugljanu, Dugom otoku i Pagu na nautičkom TV kanalu kojeg prati preko 300 milijuna gledatelja

Hrvatska turistička zajednica i u ovoj godina nastavlja uspješnu suradnju s popularnim nautičkim TV kanalom Nautical Channel kojeg prati preko 300 milijuna gledatelja u više od 120 zemalja diljem svijeta. Ukupno će se emitirati 20 emisija posvećenih promociji hrvatskih nautičkih destinacija i predstavljanju Hrvatske kao sigurne nautičke destinacije. Svaka epizoda emitirat će se na pet jezika, engleskom, njemačkom, francuskom, grčkom i španjolskom jeziku i to ukupno 600 puta u razdoblju od 21. svibnja do 29. kolovoza.

„Nautički turizam jedan je od najkonkurentnijih hrvatskih turističkih proizvoda, koji u aktualnoj situaciji pandemije korona virusa postaje sve traženiji. Nautika je ujedno i važan dio naše glavne pozivne kampanje „Trust me, I’ve been there“, koju provodimo na 12 emitivnih tržišta. Nautički gosti tijekom boravka na svojim plovilima uživaju apsolutnu sigurnost i privatnost te vjerujem kako je i kampanja „Safe Stay in Croatia“ dodatna garancija da smo dobro pripremljena i sigurna nautička destinacija“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu godine u nautičkom charteru ostvareno više od 170 tisuća noćenja.

Destinacije koje će se promovirati kroz 20 epizoda su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin i NP Krka, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok.

Nautical Channel pokrenut je 2011. godine, spajanjem Sailing Channela i Yacht&Sail kanala, a emitira se putem više stotina poznatih svjetskih platformi. Program je u Hrvatskoj dostupan putem MAX TV i B.net paketa, a primarno je namijenjen ljubiteljima jedriličarskih i nautičkih spotova, surfanja, kite-boardinga, mora i nautičkih novosti te putovanja i intervjua s poznatim sportašima.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...