Zadranka Doriana osvojila je Hrvatice s torbama s inicijalima, posao je pokrenula sa samo 22 godine

Zadranka Doriana Miletić svoj brend modnih dodataka pokrenula je s 22 godine. Torbe Piccola dobro su poznate, ne samo domaćim, već i stranim zaljubljenicama u modu.

Kako ste se odlučili pokrenuti Piccola brend i s kojim izazovima ste se susreli? Što je bilo najteže?

– Svoj sam brend pokrenula s 22 godine, ali ideja da krenem sa samostalnim poslom je bila prisutna neko vrijeme. Nakon povratka iz Italije, u kojoj sam provela neko vrijeme, odlučila sam se osamostaliti i raditi na vlastitim idejama i ciljevima. U početku je najveći problem bila organizacija, ali i nastojanje da me ljudi shvate ozbiljno. U tim godinama, ako nemate čvrstu podlogu, često ste stavljeni na margine i ako se ne znate izboriti za sebe, ljudi s kojima trebate ostvariti suradnju neće biti otvoreni za nju. Za mene je to bila jedna velika škola koju danas ne bih mijenjala ni u jednom pogledu, jer me zasigurno osnažila i osamostalila, što sam na kraju dana i htjela.

Jeste li se kao mlada poduzetnica susretali s predrasudama? Jesu li one, ako ih ima, prisutne i danas?

– Naravno, čak i od meni tada najbližih ljudi. Ja sam u potpunosti promijenila svoj smjer karijere i nisam se vodila nekim utemeljenim smjernicama koje većina u našoj zemlji smatra pretpostavkom za uspjeh – srednja škola, fakultet, posao, obitelj. Prije svega htjela sam se izmaknuti iz tog okvira “zlatnog uspjeha” jer me gušio i tek četiri godine nakon srednje škole sam shvatila što želim raditi i u čemu uživam, najvažnije – što je ono što mi svako jutro stavi osmijeh na lice. Te predrasude o mojoj nezrelosti su nešto što je dolazilo od ljudi koji su opterećeni tim istim smjernicama i nisam se puno obazirala na njih. Meni je bilo bitno prepoznati te osobe, ali nikad vidno pokazati da su me uzrujale. Uvijek sam ostala pristojna prema njima, nikad se nisam dokazivala nikome osim sebi i iako je bilo teško ostati samouvjeren i ne sumnjati u sebe, to je bio jedini način na koji nikad nisu mogli utjecati na moje ciljeve.

Danas su Piccola torbe prepoznatljive kod nas, ali i izvan Hrvatske – kako biste opisali svoj brend, tko je žena koja nosi Piccola torbe?

– Brend bih opisala inovativnim i modernim s dozom prepoznatljive elegancije te svojevrsne tradicije, pogotovo vezano za personalizirane detalje koji su popularni u Italiji. Tako sam svoju inspiraciju stekla u tom periodu života, ali sam je htjela predočiti na vlastiti način.

Ženu ili djevojku koja nosi Piccolu zamišljam kao samopouzdanu, koja teži svojim ciljevima, koja se zna srediti kad treba, ali nije time opterećena, koja voli modu i uživa u njoj te koja zna iskombinirati Piccolu u različitim dnevnim aktivnostima. Zato volim kad mi cure pošalju svoje fotografije i kombinacije, tako i meni daju inspiraciju, a i volim ih vidjeti nasmiješene s novim modnim detaljem.

Prije svega htjela sam se izmaknuti iz tog okvira “zlatnog uspjeha” koji me gušio i tek sam četiri godine nakon srednje škole shvatila što želim raditi i u čemu zaista uživam.

Kako izgleda vaš radni dan?

– Ujutro rano ustajem, uglavnom sam oko 6:30 već na nogama. Dan započinjem cijeđenim sokovima i kavom, uzmem si pola sata za sebe, odradim jutarnje razgibavanje i onda kreće moj radni dan. Najviše volim raditi kroz jutro jer sam tad produktivnija, to je vrijeme za sastanke, nabavu i ostale obveze s kojima se lakše nosim u to vrijeme. No, moj radni dan nema određeno vrijeme jer često traje i do 20 sati. Kažu, pronađi posao koji voliš i nećeš raditi ni jednog dana svog života. Ja se tako i osjećam, kazala je Doriana za Gloriju na čijim stranicama možete pročitati cijeli razgovor.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...