Poznata engleska tvrtka prepoznala marketinšku priču Nogometnog kluba Zadarnova

Nogometni klub Zadarnova dogovorio je sponzorsku suradnju s poznatim engleskim brandom sportske opreme Quickplay sport.

Riječ je o tvrtki osnovanoj 2006. godine, sa sjedištem u Sheffieldu, koja je vrlo brzo postala jedna od vodećih u svojoj branši na području Velike Britanije, a danas svoje proizvode izvozi diljem svijeta.

Premda se s vremenom proširio i na druge sportove, Quickplay sport specijaliziran je za proizvodnju rekvizita za nogomet, s naglaskom na trenažni proces, a za neke svoje proizvode bio je i nagrađivan na prestižnim europskim izložbama poput ISPO Munich.

– Opremu Quickplay sporta koristimo od samog početka rada škole, no sada smo tu suradnju podigli na mnogo višu razinu. Posebno mi je drago što mogu reći da je do toga došlo praktički na njihovu inicijativu, jer su prepoznali kvalitetu marketinga i promocije koju nudi NK Zadarnova. Činjenica da su baš u našem klubu prepoznali partnera s kojim se žele na najbolji mogući način prezentirati na našem tržištu, veliko je priznanje i za naš marketinški tim i sve ono što radimo u tom segmentu – kazao je Antonio Perica, voditelj škole nogometa NK Zadarnova.

S obzirom na neizvjesne pandemijske uvjete, suradnja je za sada dogovorena na godinu dana, no s obostranom željom da postane dugoročna.

– Ljudi iz Sheffielda imali su namjeru čak i posjetiti naš grad i klub, no s obzirom na okolnosti, to sada ipak nije bilo moguće. Tako smo sve detalje dogovorili putem online komunikacije, a nadam se da ćemo, kada sve ovo prođe, imati prilike i da se vidimo i razgovaramo o planovima za budućnost. Ono što nam je trenutačno najvažnije je da smo dobili veliku pošiljku opreme, koja će nam itekako koristiti u daljnjem radu. Posebno se moram zahvaliti gospodinu Tommyju Marshallu, s kojim smo sve detalje dogovorili vrlo brzo i efikasno.

Njihovi članovi će tako već od sljedećeg tjedna, osim na vrhunskom novom travnjaku Športskog centra Višnjik, trenirati i s vrhunskom novom opremom.

– Drago mi je da smo i u ovim teškim vremenima uspjeli dogovoriti suradnju s dvoje partnera, koji su prepoznali naš rad, a čija nam je oprema od esencijalne važnosti, prvo Jako Hrvatska i sada Quickplay sport. To je još jedna potvrda da smo na pravom putu i da sve ono što radimo, kako na sportskom, tako i na marketinškom planu daje rezultate. U poodmaklim smo pregovorima s još jednom inozemnom tvrtkom, no s obzirom na okolnosti doista je teško išta prognozirati. Sada nam je primaran fokus na to da omogućimo našoj djeci najbolje i najsigurnije uvjete za trening, a kada se pandemija malo primiri nastavljamo s realizacijom svega onoga što smo planirali – zaključio je Perica.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...