Kadija: “Jaka je želja za putovanjima i s nestrpljenjem se očekuje dolazak u Zadarsku županiju”
Cjelokupna turistička ponuda Zadarske županije promovira se putem online platforme „Croatia Get2Gether“, odnosno nizom virtualnih prezentacija i webinara koje organizira Hrvatska turistička zajednica.
Uz već održane prezentacije u Sloveniji i Poljskoj na kojima se Zadarska županija predstavila samostalno, virtualna prezentacija u Češkoj i Slovačkoj održana je zajedno s Turističkim zajednicama Istarske županije i Šibensko-kninske.
I na ovoj se prezentaciji nastojala naglasiti raznolikost Zadarske županije, kako geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja i atrakcija, a što snažno gradi brend „Reci DA! svemu“.
Turistička zajednica Zadarske županije idući će se tjedan predstaviti na tržištu Italije, a uslijedit će prezentacije i za tržište Njemačke i Austrije.
U Hrvatskoj je prošle godine, prema podacima Državnog zavoda za statistiku, ostvareno 55,3 posto manje noćenja nego u rekordnoj 2019. Turistički sektor u Hrvatskoj tijekom pandemije pretrpio je nerazmjerne štete u odnosu na većinu drugih gospodarskih djelatnosti. Kako je pred nama još jedna neizvjesna sezona, riječi direktorice Turističke zajednice Zadarske županije bude optimizam.
– Veseli nas i ulijeva optimizam veliki interes koji naši partneri iskazuju za našim destinacijama, a o čemu govori činjenica da se predviđena mjesta na radionicama popunjavaju u rekordnom vremenu. Uvjerili smo se koliko je jaka želja za putovanjima i kako se s nestrpljenjem očekuje dolazak u Zadarsku županiju, istaknula je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije.