Turistička zajednica Zadra u prošloj godini uprihodila preko 10 milijuna kuna, ostvarili smo 30 posto prometa, a domaći su gosti zastupljeni čak 92 posto

Turistička zajednica grada Zadra održala je treću elektronsku sjednicu Skupštine.

Unatoč smanjenju prihoda i neizvjesnoj godini, Turistička zajednica grada Zadra realizirala je zadaće i aktivnosti te intenzivno surađivala i komunicirala s iznajmljivačima i subjektima privatnog i javnog sektora, naglasili su.

Prihodi nadmašuju rashode za preko 3 i pol milijuna kuna 

Iz izglasane dokumentacije za 2020. godinu proizlazi da su ukupni prihodi ostvareni u iznosu od 10.301.483,82 kuna, unutar kojih su standardno najznačajniji prihodi od turističke pristojbe i turističke članarine. Ostali prihodi odnose se na prihode iz proračuna Grada, prihode od drugih aktivnosti, ostale nespomenute prihode te prenesene prihode iz prethodne godine.

Ukupni rashodi ostvareni su u iznosu od 6.720.376,54 kuna unutar kojih su se realizirale aktivnosti vezane uz dizajn vrijednosti, komunikaciju vrijednosti, distribuciju i prodaju vrijednosti, interni marketing, administrativne rashode, marketinšku infrastrukturu, posebne programe i ostalo.

Po pitanju ostvarenja turističkog prometa, u 2020. godini grad Zadar s pripadajućim mjestima bilježi ukupno 190.679 dolazaka i 963.774 ostvarenih noćenja.

30 posto prometa, uz domaće najvjerniji gosti su Nijemci 

U analiziranom razdoblju ostvareno je 30 posto prošlogodišnjeg prometa u dolascima i 43 posto ukupnog prometa u noćenjima.

U analizi strukture gostiju na našem području bilježimo kako su domaći turisti ostvarili čak 92 posto prošlogodišnjih noćenja dok strani gosti bilježe 37 posto ukupno ostvarenih noćenja u 2019. godine.

U 2020. godini najveći udio od ukupnog udjela u ostvarenim noćenjima ostvarili su domaći gosti s udjelom od 25 posto zatim slijede Nijemci sa udjelom od 21 posto, Poljaci s udjelom od 9 posto te Slovenci i Austrijanci s udjelom od 8 posto. Gosti iz Češke bilježe 5 posto, Slovačke i Mađarske 3 posto dok gosti iz Francuske i Italije bilježe 2 posto udjela u ukupnim noćenjima u 2020. godini.

Čak 70 posto gostiju dolazi u individualnom aranžmanu

Prema analizi organizacije dolaska bilježimo kako je naše područje posjetilo ukupno 70,25 posto gostiju u individualnom aranžmanu dok se za agencijski aranžman odlučilo njih 29,75 posto.

Tijekom neizvjesne 2020. godine, Turistička zajednica grada Zadra kreirala je novi brand identitet koji zacrtava smjer promidžbe grada. Slijedeći novo vizualno i komunikacijsko rješenje, preoblikovana je i optimizirana web stranica www.zadar.travel na pet jezika, ažurirane su popularne mobilne aplikacije Zadar Travel i Secret Zadar, a po prvi put je formirana i posebna mrežna stranica na hrvatskom jeziku za poslovne subjekte i iznajmljivače www.business.zadar.travel. Naknadni projekt prilagodbe web stranice www.zadar.travel za osobe s invaliditetom odrađen je u sklopu EU projekta Tourism4All.

Pored navedenih digitalnih kanala, kreirani su i novi tiskani materijali koji uključuju četiri atraktivne promotivne brošure i redizajniran plan grada. Svaka od tri brošure obuhvaća jedan od tri prepoznatljiva i karakteristična turistička proizvoda grada Zadra; kulturu i naslijeđe, gastronomiju te okruženje s predivnim otocima, Petrčanima, Parkovima prirode i Nacionalnim parkovima.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...