Turizam Paga orijentira se prema bike, trail, climbing i kayaking aktivnostima
Pag Outdoor projekt i u ovim, za turizam posebno teškim vremenima, ne samo da doživljava nove kvalitativne iskorake nego ponudu čitavog otoka Paga koji povezuje čak dvije županije, Ličko-senjsku i Zadarsku i pet otočnih turističkih zajednica, diže na znatno višu razinu.
Outdoor otoka Paga naime povezuje četiri standardne aktivnosti (bike, trail, climbing, kayaking), ali s obzirom da ih pozicionira u apsolutno unikatno okruženje paške prirode oni postaju jedan od razvojnih momenata na kojima će se turizam ovog otoka zanimljivog oblika razvijati u nekoliko smjerova.
Vremenski će kalendarsku sezonu produžiti na najmanje osam mjeseci baš kao što će istodobno dati dodatne sadržajne impulse razvoju niza djelatnosti na otoku, posebno onim povezanim s hotelijerstvom, gastronomijom i specifičnom poljoprivredom. Uspjeh projekta Pag Outdoor rezultat je zajedničkog udruživanja otočnih turističkih zajednica TZG Novalje, TZG Paga, TZO Kolan, TZO Povljana i TZ Stara Novalja na razvoju projekta, a uslijedila je i potpora Ministarstva turizma i sporta koje je osiguralo 150.000,00 kuna za provođenje projekta. Sredstva su dakako bila dobro došao “vjetar u leđa” za obogaćenje proljetnih aktivnosti te uvođenje Bike standarda prije početka sezone.
Odobrena sredstva omogućila su i grafičko oblikovanje logotipa za svaki pojedini segment outdoora što je bilo nužno za nastavak promocije i brendiranje Pag outdoor projekta. Uz specifične boje koje će se povezivati s aktivnostima, zajedničko je i snažno naglašavanje zajedništva otoka unutar projekta. Pag se na taj način priključuje najboljim hrvatskim sredinama u kojima outdoor daje itekako dobre rezultate. Uz Istru koja ima jako značajnu ulogu, odlične outdoor programe imaju gotovo svi kvarnerski otoci – prije svih Krk, ali i Cres, Rab ili Brač u Dalmaciji.
– Vizualnim identitetom projekta Pag outdoor pokazale su se sve posebnosti otoka s naglaskom na raritenosti Paga te poštujući standarde Regionalnih turističkih zajednica – Zadarske i Ličko senjske. S obzirom da je ovo jedini otok koji se nalazi u dvije županije, naglasak je bio na posebnostima i identitetu obje županije, ali i kroz sve njegove boje pokazati koliko je Pag koloritan i osebujan otok. Ono što je znalo predstavljati u pojedinim situacijama prepreku pretvoreno je u komparativnu prednost na grafički zanimljiv i privlačan način. Naglašavam kako je za uspjeh projekta Pag outdoor ključno bilo udruživanje svih otočnih turističkih zajednica i stvaranje jedinstvene destinacije cijelog otoka Paga na što smo svi jako ponosni, istaknula je Marina Šćiran Rizner, koordinatorica projekta i direktorica Turističke zajednice Grada Novalje te dodala kako se projekt realizirao uz napore svih dionika, ali i savjete i pomoć brojnih vanjskih partnera pri čemu je posebno istaknut vrhunski outdoor profesionalac Martin Čotar.