Moramo izaći iz okova koncepta sunca i mora: “Turizam će se oporaviti, ljudi će i dalje putovati, a mi imamo priliku napraviti kvalitetan proizvod”
Hrvatska je turističku stagnaciju imala već prije Covid krize, zbog toga što je zapela u konceptu sunca i mora, a pandemija nam je dala priliku da konačno pokrenemo i ubrzamo proces stvaranja nove kvalitete, certificiranih proizvoda i sadržaja koji će biti osnova za dalje.
“Vidjeli smo u ovoj krizi koliko nam je turizam važan, i ne treba nas obeshrabriti činjenica da ima visok udjel u BDP-u Hrvatske. Mnoge turističke zemlje koje su se, iako su razvijale i druge djelatnosti i to vrlo uspješno, isto tako opredijelile za razvoj turizma, danas su sjajni primjeri. Turizam će se oporaviti, ljudi će i dalje putovati, a mi imamo priliku napraviti kvalitetan proizvod”, istaknula je Katarina Miličević, partnerica u Horwath HTL za Poslovni.
Kad je u pitanju sezona 2021., Hrvatska se promovira kao i ostalih 30-tak vodećih turističkih destinacija svijeta, u skladu s mogućnostima i zbivanjima, smatra Miličević.
Iz Hrvatske turističke zajednice ovaj su tjedan objavili kako je njihova kampanja na društvenim mrežama “Croatia Full of New Beginnings” na 15 inozemnih tržišta u svega mjesec dana postigla odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od dva milijuna.
Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.