Prvi radni dan; Leona: “Uzimamo ime i zapisujemo kada je tko bio u salonu. Između svake mušterije je 15 minuta pauze”
Hrvatska je ušla u drugu fazu popuštanja epidemioloških mjera.
Otvorene su djelatnosti u kojima se ostvaruje bliski kontakt između pružatelja usluge i klijenta.
Najveći interes pokazao se za posjetom frizerskim salonima.
– Zadranke se ne boje, naručuju se, dolaze, zapravo – jedva su dočekale!, kaže nam Leona, vlasnica istoimenog frizerskog salona u našem gradu.
Klijenti termin mogu rezervirati isključivo preko telefona, a broj osoba koje smiju boraviti u salonu je ograničen.
– Samo jedna mušterija smije biti u salonu, a između svake je 10 do 15 minuta pauze, kako bismo mogli obaviti dezinfekciju. Danas je sve proteklo u najboljem redu, nije se mnogo toga promijenilo, osim što sada nosim masku za cijelog radnog vremena te smo stavili pleksiglas na pultu za naplatu.
Osim frizera, i klijenti su obavezni nositi zaštitne maske. Najviše reakcija izazvala je mjera prema kojoj se prikupljaju osobni podaci posjetitelja salona.
– Većina mušterija nosi svoje maske, ali ako je netko i nema, dobije je kod nas. Što se podataka tiče, uzimamo ime, prezime, broj mobitela i zapisujemo u koliko je točno sati tko bio u salonu. Druge osobne podatke, poput OIB-a ili broja osobne iskaznice, ne uzimamo, kazuje nam.
Zbog ograničenog broja klijenata s kojima mogu istovremeno raditi, ali i pauza za potrebe detaljne dezinfekcije kako pribora tako i radnih površina, struka je više puta progovorila o značajnim financijskim gubitcima koji ih čekaju.
– Istina, ali moj komentar na to je – zarada je u svakom slučaju veća nego kada uopće ne radimo!, zaključuje Leona.