Građani mogu prijaviti gužvu u trgovinama ili na javnim površinama, komunalni redari reagiraju odmah

Jedna od službi koja aktivno sudjeluje u nadzoru provedbe mjera koje je donio i donosi Nacionalni stožer RH te stožeri grada i županije je UO za komunalne djelatnosti Grada Zadra koji je u situaciji pandemije korona virusa sve svoje resurse stavio na raspolaganje Stožeru civilne zaštite. Zadaća im je nadzirati funkcioniranje komunalne infrastrukture, a posebno su aktivni i svakodnevno na terenu komunalni i prometni redari Odsjeka komunalnog redarstva.

Jedna od prvih zadaća komunalnog redarstva koju su u zadanom roku uspješno obavili u suradnji s tvrtkama Marex-elektrostroj i Sjaj, bila je izoliranje dječjih i ostalih igrališta kako bi po naputku Nacionalnog stožera onemogućili njihovo korištenje i spriječili eventualna rizična veća okupljanja građana s djecom.

Nadzor trgovačkih centara, trgovina, tržnica, javnih površina

Sukladno Odluci Stožera civilne zaštite komunalni redari obavili su nadzor u više trgovačkih centara (LIDL – B. Benkovića, Plodine – Hrvatskog Sabora, Konzum – A.G. Matoša, Bakmaz – Obala kneza Trpimira, Tommy – Put Dikla) te je utvrđeno da se navedeni centri pridržavaju Odluke i izrečenih mjera.

Redovito se na čitavom području grada Zadra obavljaju nadzori trgovina, pekara, kioska i ostalih uslužnih i trgovačkih objekata kojima je dozvoljen rad te su utvrđene manje nepravilnosti kod četiri pravna subjekta koje su se odnosile na nedostatak postavljenih obavijesti o općim mjerama smanjenja rizika i punktova s dezinfekcijskim sredstvima te nepostojanje COVID-19 obavijesti.

Nadalje prometno redarstvo obilazi objekte na Poluotoku, na Obali kneza Branimira i Ulici Stjepana Radića i ostalim dijelovima grada u kojima je najveća frekvencija građana. Evidentirani su zatvoreni objekti, a vlasnici objekata koji rade (pekare, trafike, trgovine s prehranom) upozoreni su kako se moraju pridržavati regulative koja se odnosi na rad u novim uvjetima. To se prije svega odnosi na mjere zdravstvene sigurnosti u javnim prostorima kao što su postavljanje i korištenje dezinficijensa za ruke za kupce pri ulasku, pridržavanje dozvoljenog  razmaka određenog odlukom kriznog stožera te o potrebi isticanja obavijesti da u objekt ulaze osobe ponaosob ili najviše dvije osobe.

Prometni redari pružili su podršku u rješavanju gužvi ispred ulaza u zgradu FINE koje su se događale zbog potrebe registracija u sustav e-građani radi izdavanja e-propusnica te je omogućeno građanima čekanje u redu na sigurnosnom razmaku. Zaštitari FINE uspostavljeni red će dalje održavati.

Prijave građana

Uloga redara nije kažnjavanje prekršitelja već pružanje pomoći u izvanrednoj situaciji i stoga molimo građane da poštuju njihove sugestije i upute, istaknuo je pročelnik UO za komunalne djelatnosti, Robertino Dujela.

Pročelnik Dujela također je naglasio kako su, s ciljem što kvalitetnijeg kontakta s građanima, uz uobičajenu komunikaciju putem telefonskih poziva i putem maila, otvoreni i izravni mobilni kontakti upravljačkog tima odjela i službi redarstva kako bi odgovorili svim zahtjevima i sugestijama građana i potrebama civilne zaštite.

Na svakodnevne obveze temeljem prijava građana reagiramo odmah. Organiziran je rad redarske službe u smjenama, radnim danom i vikendom. Podijeljeni smo u dvije grupe sukladno preporuci stožera. Svojim postupanjem stalno nastojimo biti na usluzi građanima: mišlju, riječju i djelom, poručili su iz UO za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Grada Zadra.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...