TZ Županija u godini dana uprihodila 7 milijuna kuna, 65 posto od boravišnih pristojbi
U Velikoj vijećnici Zadarske županije danas je održana 2. Skupština Turističke zajednice Zadarske županije.
Direktorica Mihaela Kadija je nazočne upoznala da će Zadarska županija i grad Zadar biti domaćini manifestacije „Zlatna penkala“, koja će se održati od 4. -7. travnja 2019. godine. Hrvatska turistička zajednica će ovom prilikom okupiti najbolje strane turističke novinare te direktore predstavništava HTZ-a i nagraditi najbolje reportaže. Domaćini su TZ Zadarske županije i TZ grada Zadra. Manifestacija će se održati u vrijeme „Tuna&Sushi Festivala“ pa će sudionici „Zlatne penkale“ posjetiti i Festival.
Najopsežnija točka odnosila se na prezentaciju Godišnjeg financijskog izvješća o poslovanju i Izvješća o izvršenju Programa rada za 2018. godine.
Direktorica Turističkog ureda Mihaela Kadija je izvijestila da su ukupni prihodi u 2018. iznosili 7.066.000 kuna, što je 3% više od planiranog.
Najveći dio, 65% čini prihod od boravišne pristojbe u iznosu od 5.599.000 kuna. Kad se tome doda preneseni prihodi iz prethodnih godina, TZ je raspolagala s ukupno 8.683.000 kuna. Ukupni rashodi su ostvareni u iznosu od 6.877.000 kuna.
Na kraju 2018. godine je ostvaren višak prihoda od 1.806.000 kuna, nužan, kao i svake godine, za funkcioniranje ureda i izvršavanje aktivnosti u prvih šest mjeseci do početka priljeva prihoda u ljetnim mjesecima.
Sa 1,9 milijuna dolazaka i 14,5 milijuna turističkih noćenja ostvaren je za šest posto bolji turistički rezultat nego godinu ranije.
U prezentaciji je stavljen naglasak na sljedeće ključne točke:
– razvoj proizvoda s najvećim razvojnim potencijalom (kulturni i doživljajni, aktivni, ruralni, nautički) te prezentacija i promidžba istih putem specijaliziranih sajmova, web prezentacije; specijaliziranih novinara, agenata i produkcija; te sponzorstvo događanja i produkcija usmjerenih na ključne proizvode;
– uspješnu sektorsku i međusektorsku suradnju u vidu okupljanja na godišnjoj razini, edukacija, koordinacijskih sastanaka, susreta dionika, povjerenstava, informiranja javnosti i suradnjom sa svim segmentima ponude;
– predstavljanje putem 16 sajamskih nastupa i 7 prezentacija u inozemstvu;
– odrađenih 58 studijskih putovanja s gotovo 132 inozemnih novinara iz 20 zemalja i 100 agenata;
– integrirana on-line komunikacija putem web stranica usmjerenih na korisnike; objavljivanje vijesti, putem profila na društvenim mrežama;
– provedeno udruženo oglašavanje s ključnim partnerima poput hotelijera, strukovnih udruženja, te s lokalnim turističkim zajednicama;
– strateški projekti u kojima je Hrvatska turistička zajednica preuzela pregovaranje s avio-kompanijama;
– nastavak provedbe novih dugoročnih projekata razvoja proizvoda i dodatne ponude – Razvoj ciklo-turističke destinacije; Razvoj regionalnih Destinacijskih menadžment kompanija, te projekt Označavanja kvalitete u obiteljskom smještaju „Welcome“ koji trenutno broji 300-tinjak članova.