Započela provjera podataka na iskaznicama za povlašteni prijevoz
Potkraj travnja Agencija za obalni linijski pomorski prijevoz kao izdavatelj otočnih iskaznica za pomorski prijevoz putnika i vozila počela je periodičku provjeru podataka korisnika povlaštenog prijevoza. Periodičke provjere podataka obavljaju se u službenim registrima (MUP, HZMO) iz kojih su podaci korisnika povučeni na otočne iskaznice prilikom provjere prava korisnika i prilikom izrade otočnih iskaznica za putnike i vozila.
Agencija obavještava sve korisnike povlaštenog prijevoza da svaka promjena osobnih podataka (promjena prebivališta, imena, prezimena, a radi kojih korisnik mijenja osobnu iskaznicu), odnosno podataka o vozilu (tehnički podaci o vozilu, registarske oznake vozila ili podaci o vlasniku/korisniku vozila) iziskuju promjenu otočne iskaznice za povlašteni prijevoz. Izvršenim periodičkim provjerama sve iskaznice čiji podaci korisnika više ne odgovaraju podacima na otočnoj iskaznici bit će automatski deaktivirane jer su podaci korisnika promijenjeni. Korisnici neće moći ostvarivati pravo na povlašteni prijevoz s takvom iskaznicom, morat će napraviti nove iskaznice s ažuriranim i točnim podacima.
Periodičke provjere obavljaju se nekoliko puta godišnje za sve kategorije korisnika povlaštenog prijevoza kako bi se osiguralo da ga koriste isključivo osobe kojima pripada pravo na povlašteni prijevoz. Agencija poziva sve korisnike da što prije ažuriraju svoje podatke, odnosno predaju zahtjeve za nove otočne iskaznice ako su njihovi podaci promijenjeni u nekom od registara kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz. Provjera podataka provodi se u suradnji s operatorom sustava SEOP Agencijom za komercijalnu djelatnost d.o.o.., prenosi nasiskolji.hr.