Pupić-Bakrač odgovara Škifiću: “Prosipaju se spinovi kako nema turista i home porta bez Turaka”
Vijećnik u Županijskoj skupštini Zadarske županije, Marko Pupić-Bakrač osvrće se na studiju opravdanosti luke Gaženica:
“Ravnatelj Lučke uprave Zadar Robert Škifić u svojim rukama ima sve studije pa i francusku i noviju tvrtke DVOKUT ECRO. Na postavljeno pitanje novinara Nacionala o tim studijama i promjenjivom dijelu naknade koji bi trebao plaćati koncesionar nije znao dati odgovor nego je zatražio dodatni rok za očitovanje. Za razliku od Roberta Škifića koji posjeduje studije naši pismeni zahtjevi za uvidom u studije su odbijeni. Prema odgovoru LUZ-a Studiju opravdanosti koncesije putničke luke Gaženica posjeduju samo u pisanom obliku dok Studiju gospodarske isplativosti izgradnje putničke luke Gaženica posjeduju samo u pisanom obliku na engleskom jeziku !? U dvadesetprvom stoljeću, 2018 godine LUZ-a ne posjeduje studije u elektronskom obliku na hrvatskom jeziku !?
Sve ovo vrijeme francuska studija se niti spominje niti daje na uvid javnosti kao ni prethodne dvije. Nakon što su novinari došli u posjed te studije Škifić sada nakon tri dana i brifiranja kao obično prodaje naknadu pamet, svoja tumačenja iste. Sulkus priče je svi koju su čitali studiju su blesavi a on je pametan pa će nam objasniti. Stvar je u tome da je izgrađena zgrada manja od one planirane i nema unutarnjeg parkinga pa je eto sad primjeren odnos promjenjivog dijela naknade 88% naspram 12% a ne 50% naspram 50% kako stoji u francuskoj studiji . Ma nemoj pametnjakoviću! Jedini koji u ovoj priči miješaju kruške i jabuke su Škifić i Longin, naravno s predumišljajem.
Na saborskom Odboru za pomorstvo,promet i infrastrukturu Škifić nije briljirao u svojim izlaganjima, uopće mi se nije činio tako pametan kao što se nastoji prikazati u svojim istupima s visoka. On i Longin svoje šuplje argumente iznose u javnosti bez prisutnosti suprotne strane , sučeljavanja mišljenja. Osim što nam je onemogućen uvid u studije odbijen nam je i zahtjev za sazivanje tematske sjednice o Gaženici usprkos sakupljenom propisanom broju potpisa. Kažu Gaženica nije u ingerenciji županije !? Da nije u nekoj drugoj županiji ? Što se onda toliko Božidar Longin upinje i pjeni oko Gaženice kad nije u ingerenciji županije? Da ne kažem kako su slične tematske sjednice koje su sazvane uz zahtjeve i potpise vijećnika imali u Splitsko-dalmatinskoj županiji na temu termoelektrane Peruća prošle godine, u Dubrovačko-neretvanskoj na temu termoelektrane na ugljen u Pločama 2014 godine…
Dakle na sve načine nam se podmeću noge i izbjegava sučeljavanje mišljenja. Slobodno, bilo kada i bilo gdje spreman sam se sučeliti s Škifićem i Longinom po ovoj temi , mogu povesti i Livakovića ( koliko vidim Škifić ne demantira da se sastao sa njim, demantira samo da je to bilo prekjučer).
Nitko dosad nije odgovorio na nepobitne činjenice koje smo iznijeli.
-da su Turski ponuditelji nepouzdani partneri koji su muljali u luci Gruž i luci Bar
-da nigdje u Europi nema davanja koncesije na ovakav način već da lukama upravljaju tvrtke koje su dionička društva čije se dionice mogu kupiti regularnim putem
-da čak ni u Hrvatskoj nije u koncesiju dan niti jedan infrastrukturni objekt koji je u potpunosti, 100% izgrađen ( isključivo oni koje su gradili dijelom ili u cijelosti budući koncesionari). Ludost je nešto potpuno izgraditi pa dati drugom da na tome zarađuje.
-da je natječaj sastavljen na način da se na njega moglo javiti isključivo nekoliko i to stranih tvrtki ( od tih nekoliko one pouzdane sa transparentnim poslovanjem ne žele sudjelovati u makinacijama)
Preskaču se odgovori na ta pitanja kao i brojna druga. Za uzvrat se prosipaju spinovi kako nema turista i home porta bez Turaka, koliko svinjetine, teletine, janjetine, krumpira treba jednom kruzeru…
Da budem iskren mene osobno boli briga što Škifić vergla i spinava, ne cijenim ga , za mene njegova vjerodostojnost ravna je nuli. Volio bih samo da mi odgovori na jedno pitanje koje se pravi da nije registrirao. Naime Stanislav Antić kad mu je dodijeljena nagrada za životno djelo u svom govoru kaže da je u SASu iza sebe ostavio 300 brodova. Škifiću ponovno te pitam gdje su ti brodovi?
Uz more drugih Longin i Škifić imaju dva krucijalna problema:
-u ovoj fazi koncesija više nije moguća bez da ministar Butković ne stavi svoj politički kredibilitet iza te odluke i snosi političke posljedice tog čina.
-eventualnim potpisivanjem koncesijskog ugovora morati će se pristupiti drugoj fazi plana, raspodjeli dogovorenog. Prilikom realizacije njihovi problemi će se samo multiplicirati, mi nećemo nestati.”