Virski turizam predstavljen na novom štandu HTZ-a na sajmu u Berlinu

 

Šećer je došao na kraju turističke turneje po Njemačkoj i Europi – Vir se nakon značajnih međunarodnih sajmova turizma od Brna, Bratislave, Ljubljane, Milana, Budimpešte i Praga do Hamburga, Nürnberga, Essena i Münchena, predstavio od 7. do 11. ožujka na najvećem i najpoznatijem europskom turističkom sajmu „ITB“ u Berlinu. Oko 150 tisuća posjetitelja berlinskog sajma moglo je, među ostalim turističkim i destinacijskim ponudama, vidjeti i novi, osvježeni štand Hrvatske turističke zajednice koji će se koristiti do 2022. godine. Unutar HTZ-ovog štanda Vir je bio suizlagač zajedno s Turističkom zajednicom Zadarske županije i Turističkom zajednicom Grada Zadra, potom tvrtkama „Terra Travel“, „Ilirija“, „Turisthotel“ te Zračnom lukom Zadar, i to u sklopu predstavljanja zadarske regije (Zadar region).

Pored turističkih snaga zadarske regije, svoju ponudu predstavio je i 21 suizlagač iz sustava turističkih zajednica, putničkih agencija, turističkih naselja i hotela te prijevozničkih tvrtki. „ITB“ Berlin predstavlja vodeći svjetski sajam turističke industrije koji je ove godine doživio pedeset i drugo izdanje. Na sajmu se predstavilo više od 180 zemalja s pet kontinenata, a tijekom održavanja posjetilo ga je više od 150 tisuća posjetitelja. Procjenjuje se kako se tijekom „ITB“ sajma ugovore poslovi vrijedni čak sedam milijardi eura.

Tržište Njemačke jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam s kojega se ostvaruje najveći turistički promet. Prema podacima sustava eVisitor, tijekom protekle godine Hrvatsku je posjetilo 2,7 milijuna gostiju iz Njemačke (porast od 15 posto u odnosu na 2016. godinu) koji su ostvarili 20,7 milijuna noćenja (porast 14 posto), što u ukupno ostvarenim noćenjima predstavlja udio od visokih 20 posto.

Kako njemački turisti i na Viru ostvaruju značajni udjel u turističkom prometu, Virani su preko Turističke agencije „Vir turizam“ ostvarili kontakte i uspostavili poslovnu suradnju s velikim međunarodnim kompanijama za turizam i putovanja, poput gigantskog „Tui Group“ ili „Coop Trr“, odnosno njihovim turističkim agencijama. Drugi segment poslovnog djelovanja virske turističke agencije i destinacijske kompanije „Vir turizam“ bio je konkretizacija suradnje s više njemačkih turoperatora koji se bave iznajmljivanjem privatnog smještaja, kao i onaj osnovni – promocija otoka Vira.

Podsjetimo, u rekordnoj 2017. godini gosti iz Njemačke na Viru su ostvarili 177.712 noćenja, a u odnosu na 2016. godinu riječ je o bitnom povećanju od 35,8 posto (130.824 u 2016.). Kada je riječ o dolascima turista iz Njemačke, također se bilježi povećanje od 18,3 posto (12.438 u 2016.), odnosno na otok je prošle godine došlo 14.717 njemačkih gostiju.

 

NOVE ZRAČNE LINIJE IZ NJEMAČKE PREMA ZADRU

Berlinski turistički sajam nisu propustili najviši predstavnici hrvatskog turizma, pa je brojna hrvatska delegacija predvođena ministrom turizma Garijem Cappellijem te direktorom Glavnog ureda HTZ-a Kristjanom Staničićem održala brojne sastanke s ključnim partnerima među kojima su „Jet2com“, „TUI“, „BTW“, „Germania“, „Eurowings“, „Condor“, „Thomas Cook“ i drugi.

Ono što je značajno za otok Vir i cijelu zadarsku regiju, obostranu su pozitivna predviđanja nastavka trenda povećanja dolazaka i noćenja gostiju iz Njemačke, kao i uspostava novih zračnih linija koje će još čvršće povezati Zadarsku županiju s njemačkim emitivnim tržištem. To podrazumijevaju uvođenje novih linija te povećanje rotacija postojećih letova, a čak 13 novih direktnih zračnih linija prema Zadru, Rijeci, Puli, Splitu i Dubrovniku najavili su brojni avioprijevoznici kao „easyJet“, „Eurowings“, „Ryanair“, „Lufthansa“, „Condor“ i drugi. „Lufthansa“ je tako u ljetnom redu letenja za 2018. najavila liniju Zadar – Frankfurt, dok je „Ryanair“ još ranije najavio liniju Zadar – Bremen.

 

NAKON EUROPE, VIR SE PREDSTAVLJA NA ZAGREBAČKOM »PLACE2GO«

Virani su odradili turističku turneju po Europi, ali već od 16. veljače nastavljaju promociju otoka Vira na domaćem terenu kada će predstavnici virskog turizma tradicionalno sudjelovati na međunarodnom turističkom sajmu „Place2Go“ u zagrebačkoj Areni. U Zagreb dolazi oko 180 izlagača iz Hrvatske i svijeta, među kojima i egzotične destinacije – Sejšeli, Tanzanija i Obala Bjelokosti – koje će se prvi put predstaviti hrvatskoj publici. Svoje sudjelovanje potvrdili su i standardni izlagači, poput Indonezije, Indije, Kanade, Italije, Mađarske, Češke, Tunisa, Turske i brojni drugi. Iz Hrvatske će ove godine biti tek nešto malo više od 80 izlagača, među kojima i destinacijska kompanija „Vir turizam“.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...