Pojavila se nova društvena mreža; U manje od 24 sata dobila pola milijuna korisnika

Pojavila se nova društvena mreža. Zove se Vero i mnogi je prozivaju opasnom konkurencijom Instagramu, a trenutno je i jedna od najpopularnijih aplikacija na App Storeu.

Aplikacija, u potpunosti bez reklama, omogućava korisnicima da dijele fotografije, dodaju linkove te preporučuju filmove, serije, knjige i emisije svojim prijateljima. Vero se opisuje kao “društvena mreža koja ti dopušta da budeš ono što jesi”. Ime Vero dolazi od talijanske riječi “vero”, što znači istina.

Nakon što se pojavio hype oko Vera, u manje od 24 sata preuzelo ga je pola milijuna korisnika, i to samo u SAD-u. Do ponedjeljka je premašio brojku od milijun korisnika, a samo tjedan dana ranije nije bio ni među prvih 1500 najpopularnijih aplikacija na App Storeu. Iako nije poznato što je točno utjecalo na naglu popularnost nove društvene mreže, Mashable piše da se dio može pripisati i frustriranosti korisnika Instagrama promjenom algoritma te društvene mreže.

Vero je 2015. godine pokrenuo Ayman Hariri, milijunaš, biznismen i sin bivšeg premijera Libanona Rafika Haririja. U intervjuu za CNBC otkrio je da je pokrenuo aplikaciju jer su ga frustrirale brojne reklame na Facebooku i Instagramu.

Vero je na početku trebao biti besplatan samo za prvih milijun korisnika, a nakon toga je plan bio da se plaća neka vrsta pretplate kako bi se osiguralo da društvena mreža ostane ad-free. Ipak, zbog velikog interesa, odlučeno je da će Vero ostati besplatan i nakon što je premašio milijun korisnika, piše Index.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...