“Place2Go”; Virani europsku turneju zaključili prezentacijom u Zagrebu na najznačajnijem hrvatskom turističkom sajmu

Na najznačajnijem hrvatskom turističkom sajmu „Place2Go“ u Zagrebu, Virani su ove godine proslavili mali jubilej – petu godinu uzastopnog sudjelovanja i predstavljanja virskog turističkog potencijala. Taj prezentacijski posao odrađen je od 16. do 18. ožujka u zagrebačkoj „Areni“ gdje je sajam preselio s adrese boćarskog doma u Zrinjevcu, a prezentaciju je održao zamjenik načelnika Općine Vir Antonio Vučetić pred brojnom publikom i posjetiteljima sajma. Pored predstavljanja na glavnoj pozornici sajma „Place2Go“, Virani su svoju bogatu turističku ponudu s brošurama,  informativnim materijalima i prigodnim suvenirima ponudili svim gostima sajma na atraktivnom štandu kojim je dominirala replika virskog svjetionika. Uz štand i u svim ostalim turističkim, promotivnim i poslovnim aktivnostima, pored zamjenika načelnika Vučetića, sudjelovali su direktorica destinacijske kompanije „Vir turizma“ Kristina Perić, direktor općinskog poduzeća „Vir održavanje“ Marino Radović, voditelj Turističke agencije „Vir turizam“ Mate Čulina, djelatnici Srđan Liverić i Darija Zrilić te Nikolina Vučetić.

Sedmi međunarodni turistički sajam „Place2Go“ okupio je u zagrebačkoj „Areni“ oko 200 izlagača iz Hrvatske i dvadesetak zemalja svijeta među kojima i neke destinacije koje su se prvi puta predstavile u Hrvatskoj. Otva1rajući zagrebački turistički sajam u petak, državni tajnik za turizam Frano Matušić istaknuo je važnost sajmenih izložbi za povezivanje i suradnju u turizmu te kao priliku za upoznavanje turističkih trendova, inovacija i novih destinacija. Tako je i trodnevni program „Place2Go“ sajma ponudio panel rasprave s temama inovativnih tehnoloških rješenja u turizmu, značaja kulture u turizmu i mobilnih aplikacija ili praktičnih savjeta za putovanja s djecom. Sajam se održao pod pokroviteljstvom Grada Zagreba čija je zamjenica gradonačelnika Olivera Majić ocijenila kako „Place2Go“ s više od 15 tisuća posjetitelja potvrđuje da je Zagreb sve atraktivnija turistička destinacija.

Za Virane je zagrebački sajam od iznimnog značaja, u prvom redu zbog predstavljanja pred publikom koja u velikom broju posjećuje otok Vir i posjeduje kuće za odmor na Viru. Zagrepčani i stanovnici Zagrebačke županije čine značajan udio u dolascima i noćenjima domaćih gostiju koji su u rekordnoj 2017. godini ostvarili 1.157.680 noćenja (55,7 posto od ukupnog broja noćenja), što je ekstremno povećanje od 177,9 posto noćenja u odnosu na 2016. godinu (416.506 noćenja). Dolasci su također rasli prošle godine: došlo je 33.029 (26,6 posto od svih dolazaka) domaćih gostiju, odnosno riječ je o rastu od 7,6 posto (30.703 dolazaka u 2016.). No, najznačajniji podatak krije u broju dana koje domaći gosti tijekom godine provodu na otoku, a on je zahvaljujući brojnim manifestacijama iz projekta „Vir 365“ prošle godine dosegnuo 35,1 dana boravka ili noćenja na otoku, dok je tijekom 2016. godine zabilježeno gotovo tri puta manje – 13,6 dana godišnje.

Sudjelovanjem na zagrebačkom turističkom sajmu Virani su zaključili dvomjesečni period predstavljanja otoka Vira diljem Europe – od Italije, Slovenije, Njemačke, Slovačke, Češke i Mađarske, odnosno na svim najvažnijim virskim emitivnim turističkim tržištima. Rezultati ovog rada osjetit će se, kao i svake godine, u pojačanom turističkom prometu u periodu predsezone, većoj popunjenosti turističkih kapaciteta te dužem periodu sezone, kao i u posezoni. Postoji realan i sve intenzivniji interes prema Viru, a najplastičnije je iskazan sve većim brojem inozemnih putničkih agencija i turoperatora kojima je otok Vir obavezan u planiranju aktivnosti.

ELITNI GOSTI NA SVEČANOSTI KOJU SU ORGANIZIRALI VIRANI S DOMAĆINIMA »PLACE2GO SAJMA«

Virani su na „Place2Go“ stari i rado viđeni gosti, pa su s organizatorima sajma održali zajednički svečani event kojemu su se odazvali svi viđeniji gosti trodnevnog zagrebačkog turističkog događaja, kao što je i sama virska prezentacija privukla veći broj uzvanika. Tako su, među ostalima, gostovali predsjednik uprave „Atlasa“ i „Adriatica.net“ grupe Tomislav Varga s drugim predstavnicima naše najpoznatije putničke agencije, direktorica Ureda Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije Rujana Bušić Srpak, voditeljica Odjela za sajmove i posebne prezentacije Hrvatske turističke zajednice Mirjana Resner, predsjednik Uprave „Croatia Airlines“ Jasmin Bajić, predstavnici značajne regionalne agencije „Dertour“, druge osobe iz avio kompanija „Croatia Airlines“ i „Air Serbia“, kao i predstavnici agencija, turoperatora i turističkih ustanova. Pored struke, eventu u „Centru Kaptol“ ili prezentaciji u „Areni“ nazočili su i visoki predstavnici diplomacije: veleposlanica Republike Srbije u Republici Hrvatskoj Mira Nikolić, potom Nina Čerkez iz Veleposlanstva Sjedinjenih Američkih Država u Zagrebu, Maciej Kaczorowski iz Veleposlanstva Republike Makedonije, ministar Neil Paiva iz Veleposlanstva Savezne Republike Brazil, Tonja Madunović iz Veleposlanstva Crne Gore, počasni konzul Republike Finske Branimir Vlajo, predstavnici Konzulata Obale Bjelokosti te mnoge osobe iz turističkih medija; televizija, časopisa, portala i radija.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...