Grand PRix za političku komunikaciju agenciji Vajt i HDZ Zadar za kampanju Branka Dukića – Za Zadar svaki dan!
Nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) ovogodišnjim su dobitnicima uručene na svečanosti u petak navečer.
Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti dobio je Državni zavod za statistiku sa Statističkom olimpijadom.
U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru nagradu je dobila Lipa, udruga poreznih obveznika, s kampanjom Porez na nekretnine.
Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva osvojili su Heineken Hrvatska i Media Val s kampanjom Hrvatski ječam za Karlovačko pivo.
Nagradu za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva dobio je Hrvatski radio Karlovac s projektom Novo ruho gradskih medija.
Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje dobili su Valamar Riviera i agencija 404 zahvaljujući donacijskom programu Tisuću dana na Jadranskom moru.
U kategoriji Grand PRix za unutrašnju komunikaciju pobijedili su Heineken Hrvatska i Media Val s projektom Uredski guru.
Nagradu Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje dobile su Dialog komunikacije koje su za Adidas Croatia napravile kampanju Adidas Runners Zagreb.
Grand PRix za političku komunikaciju dobili su agencija Vajt i HDZ Zadar s kampanjom Branko Dukić – Za Zadar svaki dan!
Za digitalnu komunikaciju nagrađeni su Coca-Cola Adria i 404 sa Shake & Take 2.0.
Najbolji događaj organiziran prošle godine je interaktivna izložba Croatia je Hrvatska, koju je Millenium promocija radila za Croatia osiguranje.
Najboljom agencijom prošle godine proglašena je agencija 404 koja uspješno spaja odnose s javnošću s digitalnim marketingom i društvenim mrežama.