Hrvatska u Kini nagrađena kao najpoželjnija nova turistička destinacija
Prema odluci čitatelja kineskog izdanja časopisa Travel+Leisure, Hrvatska je nagrađena u kategoriji najpoželjnije nove europske destinacije za kineske turiste u 2018. godini. Svečana dodjela nagrada „China Travel Awards – World Best Awards“ održana je u Šangaju, uz nazočnost diplomatskih predstavnika, predstavnika turističkih zajednica, hotela, turoperatora te predstavnika aviokompanija, koji su svatko u svojoj kategoriji nagrađeni od strane ovog poznatog časopisa kojega čita više od milijun ljudi u Kini.
Osvojenu nagradu komentirao je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić koji je naglasio da je ovo prva nagrada ovakvog tipa koju je Hrvatska primila na kineskom tržištu „Osvojena nagrada iznimno nas veseli i to posebno u godini koja je proglašena turističkom godinom EU-Kina. Nagrada potvrđuje i odlične potencijale Hrvatske kao turističke destinacije na velikom i nama izuzetno značajnom kineskom tržištu. Potvrda je to naših procjena i odluka da pojačamo prisutnost Hrvatske u Kini kroz provedbu dodatnih promotivnih aktivnosti, ali i kroz otvaranje ureda predstavništva HTZ-a u Šangaju. Ohrabruju nas rezultati iz prošle godine tijekom koje smo s kineskog tržišta ostvarili visoke dvoznamenkaste poraste turističkog prometa i to 57 posto u dolascima i 48 posto u noćenjima“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako je Hrvatska spremna na veći dolazak kineskih turista koji nisu isključivo motivirani dolaskom u Hrvatsku zbog sunca i mora, već posebno cijene naše prirodne ljepote te povijesnu i kulturnu baštinu.
Nagradu, koja se dodjeljuje već 12 godina, primila je Bisera Fabrio savjetnica u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Narodnoj Republici Kini. Natjecanje za najpoželjniju novu destinaciju organizirano je tijekom druge polovine prošle godine, a čitatelji su birali novu destinaciju koju namjeravaju što skorije posjetiti. Osim Hrvatske koja je odabrana u kategoriji europskih destinacija, nagrade su još osvojile Argentina, Tahiti i Mianmar, dok su najboljim „starim“ destinacijama proglašene Australija, Japan i Tajland.
Kineski Travel+Leisure dio je američkog Travel + Leisure časopisa u vlasništvu Time Inc. grupe. Prema riječima direktorice časopisa Diggle Tian čak 70 posto kineskih turista koji će tijekom ove godine putovati u inozemstvo još uvijek ne zna koju će točno destinaciju odabrati za svoje putovanje.