I u 2018. godini iz Proračuna Grada Paga za oglašavanje na Ryanairu 126 tisuća kuna
Grad Pag će i ove godine iz proračuna izdvojiti 126 tisuća kuna za oglašavanje turističke ponude grada Paga u promotivnim kampanjama niskotarifne aviokompanije Ryanair.
Oglašavanje na Ryanair je jedan od razvojnih projekata Zadarske županije za 2018., koji tijekom godina ima sve više kritičara, no vidljivo je kako će se financiranje nastaviti i u 2018. godini, piše OtokPag.
Zadarska turistička regija predvođena Turističkom zajednicom Zadarske županije, Zračnom lukom Zadar i Zadarskom županijom, s udruženim partnerima, javnim i privatnim sektorom, a uz pomoć Hrvatske turističke zajednice, već duži niz godina provodi Projekt Zajedničkog oglašavanja Zadarske turističke regije u promotivnim kampanjama Ryanaira.
Cijeli projekt je od izuzetnog značaja i za ukupni hrvatski turizam budući da stvara uvjete za dolazak čak 160.000 putnika (320.000 putnika u dolasku i odlasku) kroz 7 mjeseci godišnje iz 13 ključnih europskih destinacija u Hrvatsku putem 1.000 rotacija.
Dok nitko ne spori brojnost gostiju koji dolaze na zadarski aerodrom, predmet kritika jest njihova kupovna moć i činjenica da dio njih Zadar koristi samo kao tranzitnu luku za odlazak na druge destinacije u susjednim županijama.
Zbog toga se sve glasnije postavljaju pitanje financira li Zadar i ostali gradovi i općine Zadarske županije dolazak gostiju u Hrvatsku za druge.