Virani na “World Travel Marketu” u Londonu
Otok Vir u sklopu zadarske regije i hrvatskog štanda predstavlja se ovih dana sa svojim promidžbenim turističkim materijalima na znamenitom međunarodnom sajmu „World Travel Market“ (WTM) u Londonu. Virsku delegaciju predvodi zamjenik načelnika Općine Vir Antonio Vučetić s općinskom vijećnicom Nikolinom Vučetić, direktoricom destinacijske menadžment kompanije „Vir turizam“ Kristinom Perić, direktorom komunalnog poduzeća „Vir održavanje“ Marinom Radovićem, voditeljem Turističke agencije „Vir turizam“ Matom Čulinom te djelatnicom agencije Darijom Zrilić. Virani su londonski sajam iskoristili, osim za promociju otoka Vira i njegovog turističkog proizvoda, i za druženje s vodećim ljudima hrvatskog turizma, prije svega s ministrom turizma Garijem Cappellijem i direktorom Glavnog ureda HTZ-a Kristijanom Staničićem. Kako je virska turistička ponuda u Londonu dio ukupne turističke ponude Zadarske županije, odnosno zadarske regije, na sajmu je zajedno s Viranima boravio i prvi čovjek Zadarske županije, župan Božidar Longin te direktorica županijskog HTZ-a Mihaela Kadija.
Inače, drugog dana londonskog WTM-a premijerno je prikazan novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice kojega je gledalo više od 200 sudionika, među kojima su bili brojni partneri, suizlagači te predstavnici stranih i domaćih medija. Okupljene su pozdravili ministar Cappelli i direktor Staničić, naglasivši važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala koji će biti važan faktor u daljnjem brendiranju hrvatskog turizma.
„Ovo je jedan od najznačajnijih turističkih sajmova na svijetu, pa je samim time ovo bila izuzetna prilika da se Hrvatska, kao turistička destinacija, novim promotivnim spotom dodatno približi organizatorima putovanja koji imaju snažan utjecaj na realizaciju turističkog prometa“, poručeno je iz Ministarstva turizma.
Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti, među kojima su Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, „2Cellos“, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.
Promotivni spot predstavljen je u sklopu „Wine & Cheese meetupa“ koji su organizirali HTZ i Hrvatska gospodarska komora, a tom se prigodom Hrvatska predstavila i kao zemlja vrhunskih eno-gastro delicija i srdačnih domaćina. Londonski sajam godišnje posjeti više od 50 tisuća posjetitelja, a procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni gotovo tri milijarde funti.