Novi promo spot za Hrvatsku podijelio mišljenja: “Zapeli smo u 90-ima”

Novi spot Hrvatske turističke zajednice podijelio je mišljenja. Jednima se sviđa, drugima je bolji prošlogodišnji. Za marketinškog stručnjaka i dizajnera Maleševića spot je zapeo u 90-ima.

“Ima nekakav lažni heroizam, epsku priču koji nam apsolutno nije potrebna, nemoderan je i spor i pun je nekakvih općih mjesta i klišea. Takvih spotova ima jako puno i mislim da se po ničemu sa ovim spotom nećemo razlikovati”, kaže Boris Malešević.

Da spot ne prezentira Hrvatsku u pravom svjetlu, smatra i bivša ministrica turizma, donosi dnevnik.hr.

“Nama je u interesu da budemo destinacija cjelogodišnjeg poslovanja što apsolutno po svojoj klimi možemo i mislim da trebamo. I onda ovakve promotivne akcije, čini mi se, da to baš ne pokazuju na najbolji mogući način”, komentira Pave Župan Rusković, bivša ministrica turizma.

Već dvadeset godina se, smatra Malešević, radi ista pogreška.

“Promoviramo turizam odvojeno od Hrvatske. Mi moramo promovirati Hrvatsku, a ne turizam. Mi smo prepustili turizmu da brendira Hrvatsku umjesto da Hrvatska brendira turizam”, objašnajva Malešević.

Ukupni produkcijski troškovi spota su 700.000 kuna. No, svi akteri u spotu su se odrekli svojih honorara pa će se ukupno pola milijuna kuna dati u dobrotvorne svrhe.

Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...