Ovaj genijalan dvojac stoji iza objava na društvenim mrežama koje nas nasmijavaju do suza
Osim što u najkraćem mogućem roku spašavaju izgubljene i unesrećene turiste, planinare, penjače i sve one koji opremljeni ili neopremljeni krenu u istraživanje hrvatskih prirodnih ljepota, i to besplatno, Hrvatska gorska služba spašavanja opet dokazuje zašto su ove godine ovjenčani titulom komunikatora godine. Objave na društvenim mrežama jednostavno su im genijalne, piše Tportal.
Dok drugi sipaju svoj, ali nerijetko i proračunski novac za angažiranje vojske PR stručnjaka, HGSS-ove društvene mreže uređuje dvojac koji dolazi iz njihovih redova: Christian Nikolić i Jadran Kapović.
Njihove objave informativne su, uz očitu dozu britkog cinizma.
‘Vrlo jednostavno – mi smo dio puka. Ovakvu komunikaciju puk razumije puno bolje nego suhoparne obavijesti ili tehnička naklapanja. Kako se obraćamo široj javnosti, onda tako biramo i vrstu komunikacije koja je jasnija ciljanoj javnosti. Ljudi u Hrvatskoj su svaki dan zatrpani nejasnim porukama, a nejasnost u našem poslu (traganju i spašavanju) dovodi do žrtava, materijalnih i osobnih. Pored toga, uspjeli smo u onom što smo htjeli – privukli pažnju šire javnosti, prenijeli poruku i ozbiljno su nas shvatili. Nas ne zanima politika. Ne zanimaju nas etiketiranja, već samo sprečavanja ugroze i spašavanje ljudskih života. Svaka naša poruka nije hir pojedinca ili dežurnog administratora. Svaka poruka razmotri se više puta’, kazali su prošle godine za portal netokracija.com.
Posljednjih dana ponovno su tvitali nekoliko informativno-šaljivih poruka poput one sa znakom na kojem su prekrižene japanke uz poruku ‘Dragi turisti, ne znači ne’, aludirajući na neopremljenost amatera planinara koji se u neadekvatnoj obući s plaže upute u planinske vrleti.
Našalili su se i s usporedbom svog terenskog vozila i magarca.