Najavila tužbu salonu jer nakon pet tretmana nije smršavila i dobila čisto lice

Čitateljica Ivana N. javila se našoj redakciji nezadovoljna uslugom u zadarskom Salonu Hipokrat Medico.

Naime, prema njezinim riječima, isti jamče rezultate, učinkovitost i profesionalnost, ali ono što je ona doživjela upravo je suprotno od toga.

Vlasnica mi je garantirala rezultate i vidljivost učinka tretmana odmah nakon prvog, no toga nije bilo. Htjela mi je prodati deset tretmana za lice i deset tretmana za smanjivanje trbuha, no ja sam rekla da ću ići tretman po tretman iako je to skuplja opcija. Nakon dva tretmana lica nisam vidjela nikakav rezultat, niti 10 posto, kao ni nakon tri tretmana trbuha. Prodavanje magle, kaže Ivana i nastavlja kako je osim lažima, osupnuta ostala i zbog neprofesionalizma.

Uza sve, dok vas obrađuje, cijelo vrijeme priča. Kada dođete u Polikliniku, osjetite smrad od kuhanja, jer gospoda tu i kuha. Da su tretmani kvalitetni onda bi svojim primjer takva bila i vlasnica, zaključuje svoju priču naša sugovornica.

Vlasnica Hipokrat Medica Svjetlana Lonić kaže nam kako se jako dobro sjeća gospođa iz naše priče. Svakodnevno ju je maltretirala sms porukama na koje joj je, unatoč nerealnim pitanjima i očekivanjima, ljubazno odgovarala.

Klijentica je došla na ultrazvuk čišćenja lica, elektrostimulaciju lica i tretman trbuha. Pojavila se tek dva puta, odnosno tri za trbuh i već je očekivala velike rezultate. Osim što je to nemoguće, nitko vas ne može prozivati za garanciju. Njih u kozmetici, kao i medicini, nema. Još na konzultacijama sam joj pojasnila da će nakon deset dolazaka vidjeti pomake, no ona ih je željela odmah. I sad najavljuje da će me tužiti.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...