Nacionalna turistička zajednica u potrazi za novim sloganom

Nacionalna turistička organizacija dobit će, kao što se već zna neko vrijeme, novog direktora, ali, što je manje poznato, dobit će i novi slogan, piše poslovni.hr.

Ministar Gari Cappelli nije zadovoljan ni sadržajem ni dometima aktualnog slogana “Croatia, Full of Life” i najavljuje izbor novog do kraja godine. Postojećem će odzvoniti i prije toga. Na prvim jesenskim sajmovima turizma hrvatski će štand izgledati drukčije, a u prvom planu će od slogana ostati samo – Croatia.

Pokazalo se da je u promociji potrebna veća prisutnost nacionalnog identiteta. Ne treba se bojati povratka toj vrsti simbolike, kaže Cappelli, koji je u više europskih zemalja čuo primjedbe kako bi bilo učinkovitije da se, umjesto regija, brendira zemlja.

Kao uspješan primjer često se ističe Španjolska u čijoj promociji turizma uvijek dominira – “Spain”.

Jedna od novina, o kojoj turističke vlasti razmišljaju, jest i da se izbor slogana više ne povjerava marketinškim stručnjacima, već da to bude posao multidisciplinarnog tima stručnjaka.

Inače, “Hrvatska, puna života” Lorencinova je ostavština i treći službeni slogan hrvatskog turizma, a, zajedno s izvedenicama, lansiran je potkraj 2015. Već tada mu se prigovaralo da je više skup želja onog što bismo htjeli da turistička Hrvatska jest, nego što istinski predstavlja turistički ponudu.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...