“Vodovod je moju obitelj pretvorio u socijalni slučaj”; Nikola Golem jutros je još jednom naišao na zatvorena vrata ove gradske tvrtke
Kada je prije 12 godina u ruke dobio ključeve stana na Smiljevcu, hrvatski branitelj, ratni invalid i umirovljeni policajac, Nikola Golem, nije ni slutio da će uslijediti problemi koji, ni danas, 12 godina kasnije, nisu riješeni.
Naime, njegova bitka sa zadarskim Vodovodom pretvorila se u trakavicu, a Golem, je, kako kaže, zbog sudskih troškova i brojnih ovrha, bio primoran podići kredit. Ne traži oprost duga, no ono što nije potrošio, odbija platiti.
– Moju obitelj pretvorili su u socijalni slučaj, priča Golem, kojemu već godinama stižu mjesečni računi za vodu, koju kaže, nikad nije potrošio. Problem leži u neispravnom brojilu koje nikad nije zamijenjeno. Iako on i njegova supruga mjesečno troše od 8 do 10 kubika, brojilo pokazuje da njihovo kućanstvo troši 140 kubika vode.
– Pa nismo poljoprivrednici koji navodnjavaju tlo da ovoliko trošimo, ogorčen je Golem koji je i jutros nakon brojnih pokušaja, pokušao doći do nadležne osobe u Vodovodu s kojom bi mogao popričati o svom problemu. Naišao je na zatvorena vrata i nezainteresiranost djelatnika. Ništa bolji nije bio ni direktor Vodovoda, Tomislav Matek koji nam je rekao kako postoji uredovno vrijeme za primanje stranka, te da građani ne mogu banuti kad se njima prohtje.
– Ne znam o kome se radi ni što gospodin želi. Postoji točno određeno vrijeme kada se primaju stranke, rekao nam je Matek.
Golem se sjeća i obećanja bivšeg gradonačelnika Zvonimira Vrančića koji je prisustovao sastanku s umirovljenim braniteljima upravo zbog spomenutog neispravnog brojila koji je predstavljao problem stanarima zgrade u Ulici Antuna Barca.”Pustite te ljude na miru”, rekao je tada, no, obećanje ludom radovanje. Vrančić je napustio fotelju gradonačelnika, a računi su se nastavili gomilati.
Nakon što je uredu Grada uputio pismo o situaciji u kojoj se nalazi, dobio je i odgovor, u kojem jasno stoji kako je brojilo trebalo biti zamijenjeno davne 2004. godine.
“Obzirom na vaš zahtjev zaprimljen 23. rujna 2016. godine u kojem zahtijevate riješenje problema koji je nastao ugradnjom vodomjera, Grad Zadar je zatražio od društva Vodovod d. o. o. da se očituje i predloži moguće rješenje problema. Društvo Vodovod d. o. o. dostavilo je odgovor 7. veljače 2017. godine u kojem navode kako je pregledom poslovne evidencije utvrđeno kako se sporni vodomjer nakon proteka roka od 5 godina trebao promijeniti zbog neusklađenosti s Općim i tehničkim uvjetima”, stoji u odgovoru Grada.