Naši mediji od danas u novim vizualima; Moderniji i svježiji brand za dodatno učvršćivanje liderske pozicije

Nastavno na uvjerljivo lidersku poziciju te kontinuirani poslovni rast naše medijske grupacije, te kontinuirano povećanje čitatelja i konzumenata naših sadržaja, Antena Zadar, Jadranski portal i Antena TV uvode nove vizualne identitete.
– Prepoznatljiv i dalje po sljedivosti kako u vizualima, konturama i bojama, novi logotipi naše medijske grupacije lako su prepoznatljivi i povezivi s pouzdanošću, ažurnošću i objektivnošću – temeljnim vodiljama naših medija, komentirao je predsjednik uprave naše medijske grupacije – Franko Pavić.
Od danas Antena Zadar i Jadranski portal nastupaju koristeći nove slogane; “Tvoj prvi portal” koji pripada Anteni Zadar, te “Tvoje prve vijesti” koji koristi Jadranski portal. Naša televizija koristi će slogan “Tvoja prva televizija”.
Novi vizuali od danas su u primjeni u svim službenim kanalima komunikacije s čitateljima, kako putem portala tako i putem televizije, te svih društvenih mreža.
– Antena Zadar, Jadranski portal i naša televizija zaslužili su nakon dvije godine promjenu vizuala i cijelog branda. Upravo zato što je ovo naša peta godina, ovo je tek početak velikih promjena koje nas očekuju u poslovanju naše Kuće, kratko je komentirala direktorica marketinga Antene Digital – Nikolina Katalinić Kovačević.
– S obzirom na sve bolje statističke podatke o čitanosti, koji rastu iz mjeseca u mjesec već kontinuirano dulje od 17 mjeseci, evidentno je povjerenje čitatelja koje nam poklanjaju, pa vjerujem da će prepoznatljivost naših medija biti dodatno učvršćena, dodala je za kraj zamjenica glavnog urednika – Željka Čačko.