TZ Zadarske županije dodijelila sredstva za manifestacije; Provjerite tko je dobio novac i u kojem iznosu!

Turistička zajednica Zadarske županije nizom svojih djelovanja razvija koncept „destinacije doživljaja“. To čini i prateći sukladne recentno pokrenute aktivnosti Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u cilju razvoja TOP doživljaja – vrhunskih kvalitetnih turističkih proizvoda, turističkih aranžmana ili turističkih manifestacija. Tako su kao podloga ovogodišnjem projektu potpora događanjima poslužili materijali HTZ-a: Priručnik o doživljajima, te Priručniku PCE i premium ponude, pa su osim kao prilog Javnom pozivu, isti poslužili i kao materijal na radionicama za organizatore događanja od 16. do 20.1.2017. u Zadru.

Svrha aktivnosti u 2017. godini je postići što bolju prilagodbu trendovima i potrebama tržišta, te uzdići Zadarsku županiju u još poželjniju destinaciju, osobito u razdoblju izvan ljetnih mjeseci.

Turistička zajednica želi snažnije razvijati i podupirati događanja koja su motiv dolaska u destinaciju, odnosno poticati organizatore da razvijaju događanja u tom smjeru. Upravo zato aktivnosti potpora događanjima u 2017. obuhvaćaju, uz financijsku bespovratnu potporu, i edukaciju i istraživanje zadovoljstva korisnika događanja.

Nakon objavljenog Javnog poziva, pristigle kandidature na Javni poziv za potpore događanjima u 2017., su obrađene, te ih je Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije razmatralo i donijelo Odluku o dodjeli potpora događanjima.

Odluka Turističkog vijeća Turističke zajednice Zadarske županije dostupna je ovdje.

Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je istraživanje tržišta koje će se provoditi tijekom godine na većini događanja koja su ostvarila uvjete za potporu, a koja će posjetiti tzv. „Experience Zadar Tim“ te anketirati nazočne posjetitelje. Time će se:
– organizatorima omogućiti povratne informacije samih korisnika, te uvid u očekivanja i zahtjeve postojećih tržišta, ali i
– pokazati gostima koji posjećuju destinacije u Zadarskoj županiji kako je nama kao destinaciji stalo do njihova mišljenja i da postoji želja za unaprjeđenjem ponude sukladno željama i potrebama gostiju.

Sve navedeno, od edukacije do rezultata istraživanja trebalo bi rezultirati na kraju godine strateško-marketinškim planom razvoja doživljajnih događanja te efikasnijom promidžbom.

Tko je dobitnik sredstava provjerite ovdje: Odluka TV JPD 2017

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...