YouTube odlučio ukinuti dugačke reklame koje korisnici ne mogu preskočiti
Iritantni oglasi koji se prikazuju prije videa koje zaista želimo pogledati, ne mogu se preskočiti i traju 30 sekundi, zasigurno nisu naišli na pozitivne reakcije kod YouTubeovih gledatelja – pa ih je ovaj servis odlučio ukinuti. Kako su službeno objavili iz Googlea, reklame u ovom obliku nestat će s njihovog video servisa 2018. godine.
No, ovaj vid oglašavanja neće nestati u potpunosti, već će reklame koje nije moguće preskočiti morati tek biti kraće od 30 sekundi, pa će ih se i dalje moći “nalijepiti” na početak videa.
Navodno oglašivači nisu pretjerano zadovoljni ovom najavom, no YouTube je voljan pristati na smanjenje prihoda kako bi poboljšao korisničko iskustvo, prenose portal Campaign i Bug. Ovakav potez YouTube vjerojatno povlači kako bi se suprotstavio konkurenciji, poglavito Facebooku koji se u posljednje vrijeme sve više profilira kao platforma za razmjenu video sadržaja.