Izabrani finalisti nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću; Među njima kampanja “Zato što volim Zadar“ i “10. dm Millenium jump”
Stručni žiri 10. dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću objavio je popis komunikacijskih projekata koji ulaze u završnicu izbora, 36 finalista nagrade.
Za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj prijavljen je rekordan broj projekata – čak 68, a žiri ih je ocjenjivao u 12 kategorija.
„Izuzetno smo ponosni na rekordni broj prijava. To znači da raste ugled Grand Prixa. Ove je godine odabir finalista bio uistinu izazovan. Kako bismo izabrali najbolje, prijavljene smo projekte proučili iznimno detaljno i predano“, kazala je Daria Mateljak, predsjednica žirija nagrada Grand PRix.
U finale ulaze po tri projekta iz svake kategorije, tj. ukupno njih 36. Budući da su u dvije kategorije – onoj za komunikacijsku strategiju i sponzorsku komunikaciju prijavljena samo po tri projekta, oni su ušli izravno u završnicu. O finalistima ostalih deset kategorija se glasovalo.
Kriteriji prema kojima je žiri procjenjivao projekte, su: planiranje i priprema projekta, vrednovanje i ostvareni rezultati, kreativnost i inovativnost te tehnička izvedba projekta. U finale su ušli oni projekti koji su uspjeli dokazati izvrsnost u svim kategorijama kriterija procjene.
„U ime žirija zahvaljujem svima koji su prijavili svoje projekte, a finalistima čestitam na izvrsnosti! Kvaliteta projekata u odnosima s javnošću je sve bolja, posebno u kreativnoj domeni, ali prostora za poboljšanje ima na strateškoj razini“, istaknula je Daria Mateljak.
Za Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi prijavljeno je sedam projekata, a finalisti su:
Grad Karlovac i Javna ustanova Aquatika – slatkovodni akvarij Karlovac, Millenium promocija: „Svečano otvaranje i pozicioniranje karlovačke Aquatike – prvog slatkovodnog akvarija u Hrvatskoj“
Javna ustanova u kulturi Tvrđava kulture Šibenik: „Više od stvarnosti – prva godina revitalizirane tvrđave Barone“
Hauska & Partner za Grad Zadar, Upravni odjel za razvitak otoka i zaštitu okoliša: „Kampanja: Zato što volim Zadar“
Za Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinom sektoru prijavljeno je pet projekata, a finalisti su:
Media Val za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima: „Volontiraj i PRofitiraj – provedba komunikacijskih aktivnosti za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima“
Institut za istraživanje i edukaciju Zaposlena mama: „Mamforce standard za obiteljsku odgovornost i rodnu ravnopravnost“
Komunikacijski ured Colić Laco i partneri za HUB 385: „Lansiranje i pozicioniranje HUB 385 centra inovacija“
Za Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva prijavljeno je pet projekata, a finalisti su:
Addiko Bank i MPR: „Rebranding i pozicioniranje Addiko banke“
Madison Consulting za klijenta Ikeu Hrvatska: „Probna kuća Ikea“
Hrvatska radiotelevizija: „Priče svake generacije – promocijska kampanja u povodu obilježavanja 90. obljetnice postojanja Hrvatskoga radija (HRT – HR) i 60. obljetnice postojanja Hrvatske televizije (HRT – HTV)“
Za Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva su prijavljena četiri projekta, a finalisti su:
VETTURELLI, Agencija 404: „B2B RUN powered by HT“
Dialog komunikacije: „Diablog“
Komunikacijski ured Colić Laco i partneri za Istrian Wine Run: „Komunikacijska podrška za utrku Istrian Wine Run“
Za Grand PRix za odnose s javnošću za društveno odgovorno poslovanje je prijavljeno 12 projekata, a finalisti su:
Pragma komunikacije za klijenta Zagrebačku pivovaru/Ožujsko pivo: „Počeši s razlogom – kampanja za rano otkrivanje raka testisa“
Nova TV: „Integrirano partnerstvo za kontinuirano osnaživanje projekta Želim život Zaklade Ana Rukavina“
Madison Consulting za klijenta Ikeu Hrvatska: „Ikea Hrvatska i Udruga Kamensko – Projekt socijalnog poduzetništva“
Za Grand PRix za odnose s javnošću za unutrašnju komunikaciju prijavljeno je šest projekata, a finalisti su:
INA – Industrija nafte: „BeneFit – pogodnosti za radnike“
Pragma komunikacije za klijenta Zagrebačku pivovaru: „Predstavljanje online sustava za samostalni unos kadrovskih podataka People Central“
Nova TV: „Novosti na Novoj – nova razina internog komuniciranja“
Za Grand PRix za prilagodbu svjetske kampanje je prijavljeno šest projekata, a finalisti su:
Heineken Hrvatska i Media Val: „Pravi frajeri znaju mjeru (#herowanted)“
Dialog komunikacije za klijenta Mars Hrvatska: „Orbit daruje osmijeh“
Sve pet za Koaliciju udruga u zdravstvu (KUZ) i Udrugu Sve za Nju: „Nacionalna javnozdravstvena kampanja: Mi možemo. Ja mogu.“
Za Grand PRix za političku komunikaciju su prijavljena četiri projekta, a finalisti su:
Maksima komunikacije za političku stranku Pametno: „Zaokrenimo Hrvatsku“
Stožer kampanje Anke Mrak – Taritaš: „Anka je Mrak, Za građane i građevine“
Nova TV: „Nova TV – izbori 2016.“
Za Grand PRix za digitalnu komunikaciju je prijavljeno šest projekata, a finalisti su:
RTL Hrvatska: „Vrijeme odluke”
Švicarska (Helvetika Komunikacije) i Dukat: „Dukat & blogeri“
Nova TV: „Projekt praćenja Europskog prvenstva na portalu Gol.hr”
Za Grand PRix za organizaciju događaja je prijavljeno sedam projekata, a finalisti su:
Društvo Propela Zadar: „10. dm millenium jump“
Valamar riviera/MPG: „Poreč Open Air – Festival of Life”
Primorsko-goranska županija, Kabinet župana – Služba za odnose s javnošću i protokol: „Predstavljanje srednjih škola Primorsko – goranske županije „Kamo dalje?“
Za Grand PRix za komunikacijsku strategiju su prijavljena tri projekta koja izravno ulaze u finale:
Quintana komunikacije za Gradsko stambeno gospodarstvo Velika Gorica: „Energično učinkoviti“
Nova TV: „Supertalent 2016. – Više od TV showa“
Hauska & Partner za Danfoss Hrvatska: „(Re)pozicioniranje tvrtke Danfoss Hrvatska“
Za Grand PRix za sponzorsku komunikaciju su prijavljena tri projekta koja izravno ulaze u finale:
Komunikacijski laboratorij Pernod Ricard Croatia: „Chivas Win the Right Way“
INA – Industrija nafte: „INA – generalni sponzor Hrvatskog nogometnog saveza“
Allianz Zagreb i VETTURELLI: „Dio koji nedostaje“
Žiriju, kolegama iz struke te svima ostalima zainteresiranima za dobru praksu odnosa s javnošću u Hrvatskoj finalisti će svoje projekte uživo predstaviti na Smotri finalista 2. ožujka u Zagrebu.
Pobjednici će biti objavljeni na svečanosti Grand PRixa 16. ožujka. Istodobno će se dodijeliti Grand PRix za doprinos struci.
Nakon što je Hrvatska gorska služba spašavanja proglašena Komunikatorom godine, idući će se tjedan objaviti Antikomunikator godine, tj. osoba koja je zaslužila „Šipak godine“.