Nikola Golem, vlasnik braniteljskog stana na Smiljevcu: “Centralno grijanje nemamo već 12 godina, a računi stižu, stan propada zbog vlage, kao da u pećini živim”

Kada je prije 12 godina u ruke dobio ključeve stana na Smiljevcu, hrvatski branitelj, ratni invalid i umirovljeni policajac, Nikola Golem, nije ni slutio da će uslijediti problemi koji, ni danas, 12 godina kasnije, nisu riješeni.

Pogledajte ovo, kao da u špilji živim. Ljepše mi je bilo u rovu za vrijeme rata, ovo je sramota, govori nam Nikola pokazujući nam crne i derutne zidove u sobama i kupaonici koji odaju dojam da je stan star 120, a ne 12 godina. Unatoč debelim minusima i ovogodišnjoj polarnoj zimi, njegova obitelj ne može upaliti centralno grijanje, jer ga – nema, niti ga je ikad bilo.

Govorim u svoje ime, iako ovi stanovi broje 104 stanara. Problemi su počeli istog dana kad smo uselili u stan. Centralno grijanje imamo, ali samo figurativno jer nikad nije upaljeno. Uredno dobivam uplatnicu, no odbijam to plaćati zbog čega me tvrtka Termo-dom, zadužena za grijanje, i tužila. Zašto da plaćam nešto što nemam? Uostalom, svojedobno sam saznao da tvrtka nije ni registrirana, odnosno, da nije legalna. Tvrtku je angažirao predstavnik stanara Josip Budimir. Prilikom pokušaja popravka stanice za centralno grijanje, izvođač radova je probušio instalacije u podu i tada je krenula poplava. To je zakrpano i “popravljeno” no moji zidovi su potpuno crni, kompletan stan je vlažan, nije ni zdravo živjeti u takvom okruženju, priča Nikola, dodajući kako je pisao na desetke prigovora tvrtki Zadar Stan koja se bavi upravljanjem zgradama, no odgovor, kaže, nikada nije dobio. Vidjevši da je situacija komplicirana, predstavnik stanara Budimir se povukao s te funkcije, a zamijenio ga je Ranko Križanac koji po tom pitanju nije, kako kaže Nikola, ništa korisno napravio.

Otišli smo u Zadar Stan i održali sastanak s direktorom koji mi je obećao pomoći. Znate kada je to bilo? Prije pet godina. Uredno dobivamo godišnji račun za pričuvu koji sam do nedavno uredno plaćao, no više ne želim. Za što da plaćam? Naravno, i zbog toga je uslijedila tužba i ovrha. Prošle godine procurila je voda u kupaonici zbog loših instalacija, a susjedi su mi zbog toga pozvali policiju koji su bili šokirani razlogom zbog kojeg su izišli na teren, priča ogorčeni Nikola, i kaže kako ga je prošle godine posjetio građevinski vještak iz tvrtke Zadar Stan koji mu je rekao da se obrati predstavniku stanara.

Osim problema s grijanjem i vlage, Golem je sličnu situaciju doživio i s Vodovodom. Naime, kaže kako su računi koje je njegovo kućanstvo dobivalo bili ogromni i neprimjereni njihovoj potrošnji, te kako se vodomjer, koji se inače mijenja svakih pet godina, zamijenio nedavno, po prvi puta. Zbog neplaćanja računa završio je na sudu.

Ja sam kao hrvatski branitelj i logoraš oslobođen sudske pristojbe, no to sutkinju Mariju Dukić nije bilo briga tako da mi je još jednom blokiran bankovni račun. Ne tražim ništa besplatno niti želim da mi itko išta daje, samo želim pravdu. Sjećam se i riječi bivšeg gradonačelnika Vrančića koji je na sastanku održanom zbog problema stanara s Vodovodom, rekao; Pustite te jadne ljude na miru”. Računi su ogromni, a brojilo je nelegalno, žali se Nikola. Kaže, zbog svojih problema obratio se Ministarstvu branitelja, jer dodaje, ne preostaje mu više ništa drugo.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...