Winnetou, D-Marin, Ilirija, Advent u Zadru i drugi osvojili godišnje nagrade županijske TZ
Skupština Turističke zajednice Zadarske županije održala je dana 15. prosinca 2016. godine svoju 5. sjednicu na kojoj su usvojena sljedeća devetomjesečna izvješća: izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru nad poslovanjem Turističke zajednice Zadarske županije, izvješće o izvršenju Programa rada, te financijsko izvješće i prijedlog rebalansa. Skupština Turističke zajednice Zadarske županije je također usvojila Program rada Turističke zajednice Zadarske županije s financijskim planom za 2017. godinu.
Na sjednici je direktorica turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija prezentirala aktivnosti Turističkog ureda u prvih devet mjeseci 2016. godinu, te planove za 2017. godinu. Prezentacija je dostupna na linku.
Nakon sjednice Skupštine, održana je dodjela godišnjih nagrada koje tradicionalno dodjeljuje Turistička zajednica Zadarske županije u suradnji sa Zadarskom listom. Nagrade se dodjeljuju za nastojanja u stvaranju i razvoju dodatne ponude, te doprinos brendiranju destinacije u 2016. godini, a nagrađeni su:
Institucija: Filmski ured Zadar za promidžbu Zadarske županije kao filmske destinacije, te time stvaranja uvjeta za razvoj filmskog turizma. Filmski ured Zadar od svog osnutka kroz brojne projekte snimljene na ovom području djeluje kako na promociji županije i njenih prirodnih ljepota tako i na stvaranju specifičnog oblika turizma – filmskog turizma, a koji postaje sve popularniji.
Komercijalni subjekt: D-Marin Marina Dalmacija za investiciju u Beach club PORTUS, koji predstavlja iznimno obogaćivanje ponude Marine u koju se sustavno ulaže već godinama. Otvaranjem Beach cluba PORTUS postavljaju se novi standardi i na višu razinu podiže kvaliteta turizma županije, a što je u skladu sa strateškim ciljevima turizma kako Zadarske županije tako i Hrvatske.
Turistička zajednica: Turistička zajednica grada Zadra za iznimnu kampanju tijekom izbora za Best European Destination u kojoj je Zadar osvojio prestižnu titulu u konkurenciji 20 europskih gradova i za sobom ostavio Pariz, London, Rim, Atenu, Madrid i druge. Grad Zadar kao brend i tradicionalni predvodnik i okosnica ovdašnjeg turizma u turističkom smislu pokreće cijelu županiju.
Turistički proizvod: „WINNETOU“ odnosno inicijatori, začetnici i promicatelji ovog brenda Marin Marasović i Jole Petričević. Zahvaljujući njihovoj višegodišnjoj upornosti i entuzijazmu u kreiranju ovog proizvoda, 2016. je godine Zadarska županija samo na njemačkom tržištu, putem objava novinara čiji je dolazak organizirala Turistička zajednica Zadarske županije i koji su nazočili jubilarnoj 50. obljetnici snimanja filma, zabilježila takav medijski odjek koji financijski premašuje 5 milijuna kuna.
Agencija: Ilirija Travel za razvoj programa posebnih interesa i doprinos stvaranju doživljaja, posebice u ruralnim područjima, te MICE segmentu. Aktivnosti agencije Ilirija Travel na uključivanju ruralnih prostora u zaleđu obuhvaćaju projekte vinskog i gastro turizma, te afirmaciju povijesnih tura Ravnih kotara i kompleksa Ražnjevića dvora. Također treba dodati i značajnu ulogu agencije Ilirija Travel u MICE segmentu turizma, a kroz spregu Ilirije i Arsenala s nizom iznimno značajnih međunarodnih skupova.
Događanje: Advent u Zadru kao uspješno događanje koje prati trendove, stvara motiv dolaska i znatno obogaćuje postojeću ponudu. Advent u Zadru je konačno ispunio i premašio očekivanja i trud ulagan niz prethodnih godina. Ovaj uspješni projekt predstavlja izvrstan potencijal daljnjeg razvoja, a što je vidljivo i u tekućoj godini u kojoj se manifestacija dodatno obogaćuje i širi.
S motivom daljnjeg poticaja razvoja turizma u specifičnim područjima dodijeljene su i posebne nagrade:
– za unaprjeđenje turizma u zaleđu Seoskom gospodarstvu Mićanovi dvori, prema ocjeni UNDP-a najkompletnijem ruralnom ili seoskom turističkom proizvodu u cijeloj Dalmaciji, a koji se trajno nadograđuje i obogaćuje;
– za unaprjeđenje turizma na otocima marini Olive Island u Sutomišćici, otočnoj marini koja je prepoznata i na nacionalnoj razini kao višegodišnji dobitnik nagrade za najbolju malu marinu na Jadranu.
Posebne nagrade pojedincima dodijeljene su kako bi se pored institucija i tvrtki istaknuli i ljudi kao ključni čimbenici uspjeha u turizmu, a nagrađeni su:
– Zvonko Šupe kao osoba koja cijeli radni vijek služi turizmu Zadarske županije, te doprinosi njegovom razvoju još od funkcije direktora prodaje nekad najjače hotelske tvrtke u Zadarskoj županiji do posljednjih godina iste funkcije u TZ grada Zadra. Cjeloživotni doprinos turizmu Zvonka Šupe prepoznala je i nacionalna organizacija koja mu je u 2016. godini dodijelila nagradu Anton Štifanić za životno djelo i
– Slavko Pernar koji također predstavlja turističku legendu Zadarske županije, a koja cijeli svoj radni vijek doprinosi razvoju turizma županije, neumorno promovira županiju i povezuje je s ostalim regijama i državama.