Ante Rados za N1: “Nagrade i marketing su zaslužni za određene pomake u našim rezultatima”

Kako je Zadar u protekloj 2016. godini osvojio titulu najbolje EU destinacije, N1 televizija razgovarala je jutros s direktorom TZ Zadra, Antom Radosom, te ga upitala o protekloj godini, planovima ali i nizu marketinških aktivnosti koji su pomogli u osvajanju ove titule. Donosimo kratak pregled razgovora.

Koliko je Zadar imao koristi od titule najbolje destinacije i kako vam je to koristilo?

Što se tiče same titule najbolje destinacije, ona nam u marketinškom smislu puno znači. Nagrada je zaslužna za određene marketinške pomake, pa smo tako i mi ostvarili bitne pomake u rezultatima. I dolasci su 12 posto a noćenja 13 posto u plusu u odnosu na prošlu godinu, kazuje Rados.

Marketinške aktivnosti koje su se poduzimale ciljane su na Njemačku, Austriju, Poljsku i Slovačku tradicionalno, no radimo na tome da se tržišta prošire te da se aktivira, primjerice, talijansko tržište, što zbog njegove blizine što zbog tradicionalne usmjerenosti prema nama, kazao je Rados.

Puno ste radili na digitalnom komuniciranju s klijentima, a kako je kazao i ministar Kapeli, buduće kampanje usmjerit ćete se i prema tržištu Azije?

Mi smo do sada već dobili 20 posto više gostiju s tržišta Dalekog istoka, primjerice Koreje. Upravo sada na ulicama Zadra možete pronaći turiste iz tog dijela svijeta. Mi smo jedini grad koji radi na tome da skrene turiste koji iz unutrašnjosti zemlje kreću prema moru, a rezultati su već vidljivi.

Najveća rupa je svibanj na razini zemlje, je li to slučaj i sa Zadrom?

Naravno da svi imamo problematiku produljenja sezone, no ono što se događa posljednjih godina su trendovi da se sezona proširuje. Mi smo već u rujnu premašili prošlogodišnje rezultate, što znači da su i svibanj i lipanj a kasnije i rujan i listopad bili bolji.

Zadar kao mediteranski, primorski grad, itekako ima što ponuditi gostima s istoka Europe, od klime do ostalih prednosti koje uklapamo u ponudu. I Wings for life, velika humanitarna utrka, za nju je najavljeno 7 tisuća trkača koje prati 30-tak TV kuća koje u svijet šalju slike ZadraOve godine imamo Outdoor festival u koju se uključuje i grad i okolica gdje ćemo imati niz sportskih i rekreativnih utrka, a već je najavljeno jako puno dolazaka. Trudimo se da sadržajem oplemenjujemo sadržaj i ponudu i izvan sezone, dodao je Rados.

S obzirom na to da je kraj godine, što ste pripremili?

Na pet lokacija priređujemo doček Nove u staroj jezgri; Trg Petra Zoranića kod Pet bunara, Narodni trg gdje je glavni doček s Ivanom Zakom i klapom Intrade, no imamo i prosto Foruma s dva benda, na Kalelargi ćemo imati jazz ugođaj s bendom Blac Coffe te onaj najmediteranskiji doček u Varoši gdje će svirati bend Harmonija, zaključio je Rados.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...