Domaćin kojeg gosti obožavaju; Zadranina Andriju Prostrana Tripadvisor je nominirao za najboljeg hotelskog djelatnika

Kad stranci koji odsjedaju u splitskom hotelu palači Judita u Dalmaciju dolaze morem, u trajektnoj luci dočekat će ih 33-godišnji Zadranin Andrija Prostran, piše Jutarnji.hr.

U svaku ruku primit će po jedan kofer, nabaciti kakvu šalu te se s iznenađenim gostima zaputiti prema renesansnoj palači u kojoj će provesti jedan od nezaboravnih godišnjih odmora. Ujutro rano Andrija će ih dočekati prije doručka. Električnim automobilom povest će ih u obilazak grada. Sređivati sjedala u prebukiranim avionima ili loviti posljednja mjesta na trajektima.

Bit će da je dosad najmanje 600 turista u potpunosti razoružao svojim uslužnim vještinama, s obzirom na to da se upravo toliko puta njegovo ime spominje u komentarima korisnika Tripadvisora, a ta ga je svjetski popularna travel stranica potom kao prvog Hrvata nominirala u kategoriji najboljeg hotelskog djelatnika u 2016. godini, što je titula koja ga je posebno razveselila.

“Iskreno, ta je obavijest o nominaciji stigla usred sezone, kad nisam imao dovoljno vremena uopće shvatiti što se događa. Ali, doista sam posebno na nju ponosan, predivno je dobiti takvo priznanje od gostiju, neovisno o tome pobijedim li ili ne, jer je to najbolja povratna informacija o svemu što ste za goste napravili”, priča mi 33-godišnji Andrija s kojim sam se prošlog tjedna susrela na Braču, na Danima hrvatskog turizma.

Masterchef

I tamo je Prostran primio priznanje – ono za najboljeg djelatnika u objektu kulturnog naslijeđa, u hotelu Judita u kojem radi zajedno s još devet stalnih djelatnika.

Prostran je u Juditi nešto poput “katice za sve”: gosti ga mogu vidjeti u ulozi recepcionara, nosača kofera, turističkog vodiča – a dobar je zabavljač i u kuhinji, koja mu je hobi i strast, te je zahvaljujući njoj 2012. godine dospio u popularni Masterchef, odakle je ispao nakon što su mu se zamjerile tripice.

Intimno mjesto

Pojašnjava mi kako u Juditi odrađuje praktično sve vrste poslova, s obzirom na to da je hotel prilično zahtjevan, a broj stalnih zaposlenika relativno malen.

Riječ je o smještajnim kapacitetima u povijesnoj, renesansnoj palači u strogom centru grada koji po luksuzu i kvaliteti usluge odgovaraju prosječnom hotelu s četiri ili pet zvjezdica, ali nisu mogli dobiti takvu kategorizaciju jer su u svojoj ponudi ograničeni prostorom.

“Naša je zgrada pod strogim konzervatorskim naglaskom, u njoj nismo mogli raditi veće građevinske zahvate. Svoju smo ponudu unaprijedili suradnjom s najboljim turističkim vodičima, znanstvenicima, kulturnim djelatnicima… Naš je hotel malo, intimno mjesto u kojem gosti kroz dva dana upoznaju sve njegove djelatnike i osjećaju se kao dio obitelji”, priča mi Prostran, inače diplomirani ekonomist menadžmenta koji se, među ostalim, školovao i u SAD-u.

O njegovim vještinama zorno svjedoče mnogi javni komentari na Tripadvisoru.

“Osoblje je savršeno, posebno Andrija koji ima genijalan smisao za humor.”

“Sve je u ovom hotelu genijalno – od pića dobrodošlice u našoj sobi pa do nevjerojatnog Andrije.”

“Andrija je bio najbolji domaćin: duhovit, zabavan i uslužan.”

I Prostran je ponosan na brojne komentare koji većinom ističu koliko je opušten i zabavan.

Jako duhovit

“Trudim se biti duhovit i uvijek pokušavam da to ispadne spontano. No, mi smo ipak jedan jako dobro uhodan tim i ovdje nema puno prostora za improvizaciju iako je od toga zapravo krenulo, odaje nam tajne svoga posla.

Goste se na doručku, otkriva mi Prostran, potiče da ne koriste mobitele i tehnologiju, već uživaju u okusima domaće hrane, a moto zaposlenika je “upoznati goste toliko dobro da bolje od njih samih znaju što im je potrebno”.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...