Kupac: “Doživjela sam neugodno iskustvo”, Lesnina: “Puno vike, nizašto”

Privatnom porukom javila nam se gospođa koja tvrdi kako je u centru Lesnina XXXL u gospodarskoj zoni Murvica doživjela krajnje neugodno iskustvo. Kako nam je objasnila, prema njoj su se u spomenutoj trgovini namještajem odnosili neprijazno i to zbog greške koju su sami skrivili.

U centru Lesnina kupila sam okvire za slike, zanemarive cijene 19,99kn što je plakatom dodatno oglašeno u prodajnom centru. Kada sam se vratila kući, uvidjela sam da je na računu za svaki okvir zaračunato 24,99kn s opisom “tanjur za tjesteninu”. Iz principa sam se vratila u Lesninu, sa željom kupiti još dva nova okvira. Nakon provjere nadzornih kamera, umanjena je cijena originalnih okvira i vraćeno mi je 10 kuna, a kada sam pitala hoću li dobiti poklon zbog neugodnosti, stigla je voditeljica odjela koja mi je kazala da su mi vraćanjem novca već izašli u korist. U pokušaju povratka artikala koje sam tog dana kupila, nuđen mi je samo bon, što znači da opet moram trošiti kod njih. Kada je voditeljica shvatila da želim vratiti okvire koje sam tog dana kupila, vraćen mi je novac što znači da je povrat moguć, ali ga ne žele raditi i nakon što su napravili grešku, prepričala nam je svoju stranu priče čitateljica.

Drugu stranu priče dali su nam u Lesnini.

Tako je, kriva cijena bila je istaknuta na artiklu, a po dolasku u centar gospođi je novac vraćen. Zahtijevala je poklon zbog razlike od 5 kuna što nismo mogli napraviti. To je cijela priča, kazali su nam.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...