Plaća li Zračna luka PR objave o uspješnosti poslovanja ili se to ustinu i dogodilo?
Prema nekim neslužbenim informacijama, iako svi podaci govore suprotno, Zračna luka Zadar, koja je posljednjih mjeseci uzastopce nizala lošije rezultate od prošlih godina, navodno je zabilježila minimalno povećanje broja putnika u srpnju.
Tu su informaciju, naime, u javnost plasirali neki od lokalnih medija s kojima Zračna luka surađuje na marketinškoj osnovi te kojima plaća ovakve ili ostale promotivne objave.
Antena Zadar, koja je i do sada u svom radu bila neovisna te je u više navrata upozoravala na nekompetenciju direktorice Zračne luke Irene Ćosić, kao i izražavala sumnje u financiranje lokalnih medija, o čemu imamo i potvrdu nadležnog Ministarstva, s ovom informacijom ne raspolaže službeno i to zbog izričite samovolje spomenute direktorice i nauma da se nama uskrati informacija.
Informaciju nismo uspjeli provjeriti ni kod Nikole Baraća, inače glasnogovornika ove državne firme, jer je isti za našu redakciju – zauzet uz opravdanje “nazvat ću za pet minuta”. O kompetenciji spomenutog koji je rodbinskim nasljedstvom zasjeo na ovu funkciju, dalo bi se diskutirati. Iskoristivši riječi same direktorice Ćosić – pametnom dosta.
A za one glupe, koji toga još nisu svjesni, reći ćemo samo da se protiv direktorice Ćosić, za što imamo službenu potvrdu, vodi već nekoliko istraga. Povodi istima je dakako poslovna praksa Irene Ćosić koja je s pozicije moći u potpunosti isključila javnost i od Zračne luke stvorila privatnu prčiju.