Načelnica ovog Područnog ureda u Zadru sa strankama radi 6 sati mjesečno!
Ona kao pročelnica Područnog ureda sa strankama radi dva puta mjesečno po tri sata, a njezin kolega dežurni inspektor “dežura” svakoga ponedjeljka, odnosno četiri puta tjedno po tri i pol sata. Njezino ukupno radno vrijeme s građanima iznosi “astronomskih” šest sati mjesečno, dok inspektor radi nešto više – četrnaest, odnosno sedamnaest i pol sati mjesečno, ovisno o tome koliko mjesec ima ponedjeljaka.
O kome se radi pitate se? Ako ste ikada imali posla s Područnim uredom građevinske inspekcije Zadar koji je pod nadležnosti Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, onda ste točno pogodili da se radi o Mladeni Dorić-Bacalja, pročelnici ureda.
Priču je na tragu dojave čitatelja načeo Telegram.hr koji je na primjeru zagrebačkog ureda doznao kako radno vrijeme na web stranicama nije nikakva greška, već odluka samog Ministarstva.
– Riječ je o vremenu za sve područne jedinice građevinske inspekcije (njih 20) te je propisano Pravilnikom Ministarstva. To je radno vrijeme s građanima koji nisu stranke u postupku, dok se sa strankama u postupku radi konstantno, odgovoreno je na njihov upit iz Ministarstva.
I dok Ministarstvo graditeljstva ne vidi u radnome vremenu ništa sporno, zapravo je ono itekako sporno, budući da stranke koje žele dobiti status “u postupku” moraju pročelnicu ili inspektora dobiti u točno određeno vrijeme, odnosno “vući ih za rukav” da obrate pozornost na njihovu pritužbu. S obzirom da se radi o potencijalno hitnim stvarima, poput prijava građevinskih radova protivnih zakonu, a koji štete sigurnosti stanara zgrade na kojoj se isti izvode, Građevinska inspekcija trebala bi i morala biti pristupačnija svima.
Što se točno dogodilo na primjeru zagrebačkog slučaja, pročitajte na Telegramu. Vrijeme je da se sporni pravilnik koji je “cijepio” instituciju od građana već jednom promijeni.