Načelnica ovog Područnog ureda u Zadru sa strankama radi 6 sati mjesečno!

Ona kao pročelnica Područnog ureda sa strankama radi dva puta mjesečno po tri sata, a njezin kolega dežurni inspektor “dežura” svakoga ponedjeljka, odnosno četiri puta tjedno po tri i pol sata. Njezino ukupno radno vrijeme s građanima iznosi “astronomskih” šest sati mjesečno, dok inspektor radi nešto više – četrnaest, odnosno sedamnaest i pol sati mjesečno, ovisno o tome koliko mjesec ima ponedjeljaka.

O kome se radi pitate se? Ako ste ikada imali posla s Područnim uredom građevinske inspekcije Zadar koji je pod nadležnosti Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, onda ste točno pogodili da se radi o Mladeni Dorić-Bacalja, pročelnici ureda.

Priču je na tragu dojave čitatelja načeo Telegram.hr koji je na primjeru zagrebačkog ureda doznao kako radno vrijeme na web stranicama nije nikakva greška, već odluka samog Ministarstva.

Riječ je o vremenu za sve područne jedinice građevinske inspekcije (njih 20) te je propisano Pravilnikom Ministarstva. To je radno vrijeme s građanima koji nisu stranke u postupku, dok se sa strankama u postupku radi konstantno, odgovoreno je na njihov upit iz Ministarstva.

I dok Ministarstvo graditeljstva ne vidi u radnome vremenu ništa sporno, zapravo je ono itekako sporno, budući da stranke koje žele dobiti status “u postupku” moraju pročelnicu ili inspektora dobiti u točno određeno vrijeme, odnosno “vući ih za rukav” da obrate pozornost na njihovu pritužbu. S obzirom da se radi o potencijalno hitnim stvarima, poput prijava građevinskih radova protivnih zakonu, a koji štete sigurnosti stanara zgrade na kojoj se isti izvode, Građevinska inspekcija trebala bi i morala biti pristupačnija svima.

Što se točno dogodilo na primjeru zagrebačkog slučaja, pročitajte na Telegramu. Vrijeme je da se sporni pravilnik koji je “cijepio” instituciju od građana već jednom promijeni.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...