Tradicionalna iška obuća sada je brend!
U sklopu kulturnog iškog ljeta 2016. u prodaju su stavljeni dizajnerski suveniri s ilustracijama tradicionalne iške obuće – škarpina.
Izbor da upravo taj dio nošnje bude vizualni identitet novog suvenira i brend otoka donesen je iz razloga kako škarpine ne bi pale u zaborav.
Ideja je potekla od umjetnice Sare Pavičić, koja je kiparstvo magistrirala na zagrebačkoj akademiji, a trenutna adresa joj je u Nizozemskoj gdje studira grafički dizajn. Ljubav koju gaji prema otoku htjela je pretočiti u svoj umjetnički rad, te nakon serije fotografija škarpina koje putuju po svijetu iz 2011., odlučuje nastaviti projekt u sklopu izrade autentičnog suvremenog suvenira.
Za ljeto 2016. dizajnirane su torbe i šalice s ilustracijama škarpina, no želja umjetnice je oživiti škarpine i na druge materijale te svake sljedeće godine prikazati ih kroz novi dizajn kao limitiranu ediciju.