Poznata stranica s turističkim preporukama: “Zadar je betonski bezdan kojega spašavaju samo morske orgulje”
Earthables samo putem Facebooka prati ih preko 600 tisuća ljudi, a njihov video o našim morskim orguljama pregledalo je u nekoliko dana preko 11 milijuna ljudi. Sto tisuća ljudi stavilo je “lajk” na spomenuti video pa je tako naš Zadar dobio promociju iz snova… ili?
Ako je njihova publika ostala na videu i nije kliknula na povezani članak – sjajno. Ako je itko od njih odlučio pročitati što je Earthables napisao o Zadru, pa, recimo samo da društvo iz naše Turističke zajednice nema razloga za veselje.
– Dodatak morskih orgulja promijenio je zadarski kraj u popularno odredište za lokalce i turiste koji tamo mogu pojesti ručak, gledati zalazak sunca i jednostavno uzeti pauzu od dnevnih aktivnosti. Zadar je bio u potpunosti uništen tijekom Drugog svjetskog rata, a obnova ga je pretvorila u ružni betonski bezdan. Beton je i dalje tu, ali gradnja morskih orgulja promijenila je kraj, učinivši ga mnogo mirnijim mjestom za posjetitelje, piše Earthables.
Najbolja europska destinacija 2016. godine za popularni Earthables tako je betonski bezdan kojega, u njihovim očima spašavaju samo morske orgulje. Promašena kritika ili tihi alarm vladajućima da se od jedne poznate turističke atrakcije ne živi? To je pitanje na koje je sada teško dati odgovor.