Belgijska policija upozorava građane da ne koriste reakcije na Facebooku
Belgijska policija upozorava građane da ne koriste Facebookove nove reakcije, kako bi zaštitili privatnost, piše Independent. Upozorenje bi, zapravo, moglo biti univerzalno.
Naime, Facebook je u veljači u pogon pustio šest novih načina reakcija na postove. Iako su korisnici godinama zahtijevali od stranice da uvede Dislike, šest novih reakcija trebao je biti odgovor na tu molbu, dopuštajući korisnicima i na taj način pokazati mišljenje o pročitanom ili viđenom.
Međutim, sad belgijska policija upozorava da se reakcije koriste u marketinške svrhe i to na način da se prikupljaju podaci i informacije o ljudima koji ih koriste, kako bi se oni potom iskoristili za reklamiranje. Zato upozoravaju da ih se ne koristi, ukoliko žele zaštititi svoju privatnost.
‘Ikone ne pomažu samo pokazati kako se osjećate, one pomažu i Facebooku prikupiti informacije o učinkovitosti reklama koje vam plasira na profilu’, kazali su iz policije na svojoj internetskoj stranici. ‘Ograničavajući broj ikona na šest, Facebook računa na vas da ćete lakše iskazati svoje osjećaje, tako da su i algoritmi koji se odvijaju u pozadini učinkovitiji. Jednim klikom miša otkrivate im što vas čini sretnim’, upozorava policija.
Na taj način, ističu, Facebook otkriva savršeno mjesto na vašem profilu, na kojemu će prikazati sadržaj koji će potaknuti vašu radoznalost, ali i odrediti vrijeme u koje će vam to pokazati. Ukoliko se čini da ste dobro raspoloženi, može zaključiti da ćete bolje prihvatiti prijedloge, pa će oglašivačima prodati prostor uz argument da imaju veću šansu prodati vam svoj proizvod, jer ćete na njega več reagirati, objašnjavaju iz policije.
Stoga sljedeći put kad vidite neki post na Facebooku koji vam se sviđa, dobro razmislite kako ćete na njega reagirati.