Facebook uvodi promjene: Ovo je 7 najvećih
Facebook je poznat po pomicanju tehnoloških granica i uvođenju noviteta u način na koji ljudi komuniciraju.
Prije deset godina malo tko je očekivao da će jedna društvena mreža biti lider u digitalnim inovacijama, ali Facebook je ostao najdinamičnija tehnološka tvrtka na svijetu i to se neće bojati pokazati ni ove godine. Ovo je sedam najvećih promjena koje će se dogoditi ove godine.
1. Virtualna stvarnost
Nije tajna da je Facebook kupio Oculus, lidera u istraživanju na području virtualne stvarnosti kako bi taj oblik prikazivanja sadržaja ugradio u ponudu svoje društvene mreže. To znači uključivanje sve više sadržaja poput 360 panorama. No pitanje je hoće li virtualna stvarnost doista zaživjeti. Ako Oculus nastavi svoj razvoj kao dosad onda svakako hoće.
2. Instant Articles
Ovaj alat je dizajniran kako bi zadržao korisnika što duže na Facebooku i kako bi povećao dostupnost objavljenog sadržaja. Na ovaj način svi su na dobitku. Korisnici brže obiju sve što im treba, izdavači dobiju više publike, a Facebook je zadovoljan jer korisnici duže ostaju na društvenoj mreži.
3. Facebook M
Uz digitalne pomočnike poput Siri i Cortanu, Facebook se nada da će i na tom području uzeti svoj dio kolača. Facebook M je osobni asistent baziran na Messangeru. Razlika u odnosu na postojeće potpuno digitalne asistente je u tome što je Facebookov hibrid između čovjeka i kompjutera. Koristi algoritam sličan Siri, ali se oslanja i na tim ljudi koji upravljaju njime iz pozadine kako bi izvršio kompleksnije zadatke.
4. Promjene u oglašavanju
Facebookova platforma za oglašavanje nije se prestala mijenjati otkad se pojavila prije 10 godina. Mnoge su nadogradnje uvedene, ali čini se da će Facebook po uzoru na Pinterest odsad uključiti više društvenih hibridnih funkcija što će ionako jaku platformu za oglašavanje učiniti još jačom.
5. Organska vidljivost
Organska vidljivost smanjivala se tijekom godina. Facebookovo službeno objašnjenje za to je namjera da se korisnicima omogući što relvantniji sadržaj na način da im se pokazuje samo ono što je bitno. Naravno namjera koja se može iščitati između redaka je želja da oglašivači plate kako bi vidljivost njihove objave bila što veća. Naravno, time raste i zarada Facebooka.
6. Usluge za oglašivače
Facebook će napraviti veliki korak za korisnike Messengera, a posebno za poslovne korisnike. Neki oglašivači već sada mogu korisiti Messenger za svoju ‘moć uvjeravanja’ kako bi dosegli određene korisnike i saznali određene informacije o njima. Ova mogućnost zasad je ograničena, ali nema sumnje da će se dodatno razvijati.
7. Veliki naglasak na video sadržaj
Aplikacije poput Periscopea i Meerkata sve su popularnije, pa sada i Facebook planira napraviti svoju aplikaciju za streaming videa. Zato je jasno da se na ovaj način nastoji popularizirati video sadržaj, piše Forbes.