Pag u procesu jačeg zaokreta ka turizmu!
Danas Pažani i njihovi gosti slave dan povijesnoga Grada Paga čiji je plan za budućnost ostaviti povijest povjesničarima te se posvetiti gradnji bolje sutrašnjice. Upravo je zato na Svečanoj sjednici Gradskoga vijeća najavljen jači zaokret prema turizmu koji se vidi kao žila kucavica ne samo grada (830 tisuća noćenja u prošloj godini), već i otoka (2,5 milijuna noćenja).
Željko Maržić, gradonačelnik, istaknuo je važnost paške janjetine, soli i čipke kao svjetskih brendova otoka i grada Paga koji će u budućnosti bolje biti iskorišteni kao konji za turističku trku. Turizam je, kazao je Maržić za jednu zadarsku radio postaju, danas glavna gospodarska grana Paga uz koju su vezana sva kućanstva grada i otoka.
Koliko je turizam za Pag važan svjedoči i studija razvoja turizma koju trenutno za grad razvija Institut za turizam Hrvatske.
Ipak, turizam nije tu radi samoga sebe, već ga prate (što zbog njega, a što zbog poboljšanja životnih uvjeta u i na Pagu) infrastrukturni projekti – vodovod, odvodnja, elekrična mreža i ceste samo su neki od takvih.
Maržić je objasnio i kako se ulaže u mlade da ostanu u i na Pagu – trenutno se ulaže 18,5 milijuna kuna u gradnju vrtića za stotinjak djece, 687 tisuća kuna uloženo je u rad 23 udruge s područja sporta, kulture i drugih djelatnosti, a planira se i izgradnja nove srednje škole.
A posao? Za njega Maržić opet vidi rješenje u turizmu, no u planu je i strategija razvoja Paga koja će donijeti konkretnija rješenja za zaposlenje mladih i njihov ostanak na otoku i u gradu Pagu.