Lidl i Kaufland dišu Agrokoru za vratom
Poslujemo kao da smo neprekidno s nekim u utrci, kao da nam netko diše za vrat, istaknula je članica NO-a Agrokora Ljerka Puljić na 23. Kopaonik biznis forumu. Kako prenosi Tanjug, otkrila je kako su u maloprodaji Agrokoru u Hrvatskoj najveći konkurenti njemački Lidl i Kaufland, koji su najavili dolazak i u Srbiju.
Puljić je je ta dva diskontera iza kojih stoji isti vlasnik, grupacija Schwarz, nazvala jednima od najboljih na hrvatskom tržištu, jer su “brzi, dobro organizirani te postižu niske troškove u poslovanju”. Za Lidl je, ocjenjuje pritom, specifično što ima velik udjel privatnih marki. “Kod njih nema drugih proizvođača, imaju svoje proizvode, nedavno su kupili i tvornicu sladoleda, imaju čokoladu…”, iznosi Puljić te ističe da nisko pozicioniraju svoje marke i stišću druge brendove.