Yamasaki i Štavun preveli stranicu Tuna, Sushi & Wine festivala na japanski jezik!
![](https://i0.wp.com/www.antenazadar.hr/wp-content/uploads/2016/02/Sushi-tuna-wine-festival-2016.png?fit=640%2C476&ssl=1)
Sutra započinje drugi po redu Tuna, Sushi & Wine festival – manifestacija koja predstavlja spoj i razmjenu iskustava kulturnih, povijesnih i prirodnih resursa Hrvatske i Japana zajedno s gastronomskim doživljajem.
Kako bi dragim japanskim gostima naš grad bio još bliži, a boravak ostao u još boljem sjećanju, pobrinuli su se Turistička zajednica grada Zadra, Jelena Yamasaki i Lovre Štavun.
Potonjih dvoje, naime, volonterski su odradili posao prevođenja službene stranice Festivala na ovaj krajnje egzotičan jezik za naše podneblje, kojeg zasigurno ne govori mnogo ljudi.
– Oboje sudjeluju aktivno i u organizaciji događanja, pogotovo u stručnom dijelu programa, s tim da gđa Jelena od samog početka sudjeluje u realiziranju prošlogodišnjeg i ovogodišnjeg festivala, rekao nam je Ante Galić iz Turističke zajednice Grada Zadra.
O Lovri Štavunu, jedinom zadarskom licenciranom turističkom vodiču za japansko govorno područje već smo pisali, a naše je čitatelje oduševio svojom marljivošću i upornošću. Štavun je, podsjetimo, japanski jezik naučio sam i to preko engleskog jezika.
Jelena Yamasaki je, pak, počasni konzul Republike Hrvatske u Osaki i osnivačica japansko – hrvatskog Društva razmjene.
– Gđa Yamasaki od samog početka apsolutno sve poslove vezane uz organizaciju i povezivanje subjekata s japanske strane odrađuje volonterski, za što mislimo da je zaista jedinstveno i za svaku pohvalu, zbog čega na službenoj stranici Festivala i posebno naglašavamo njezinu ogromnu ulogu u cijelom projektu, ističe Galić.
Budući da je prijevod stranice Festivala na japanski jezik za svaku pohvalu, zanimalo nas je ima li TZ grada Zadra namjeru ustrajati u ovoj pozitivnoj praksi te prevoditi i svoju službenu stranicu na japanski (ili možda neki drugi) jezik.
– Za sljedeću itineraciju i redizajn web stranice www.zadar.travel imamo već neke ideje i planove, ali o tom ćemo više kad (i ako) započnemo s realizacijom iste tijekom ove godine, zaključio je Galić pomalo tajnovito.
U svakom slučaju, gradska TZ punom parom radi na razvoju lokalnog turizma, a rezultati su itekako vidljivi – svjedoče nam to i odlični podaci o posjećenosti Zadra u 2015. godini, a očekujemo da će se odličan trend nastaviti i u budućnosti.