Svi biraju Zadar: Modrić, Subašić, Jackson, Popović, Gotovina… Uključi se i ti!
Zadar dobiva podršku sa svih strana svijeta u borbi za najbolju Europsku destinaciju 2016. godine.
Luka Modrić, Danijel Subašić, olimpijski prvak Collin Ray Jackson, Ante Gotovina, Nina Badrić, Helena Šopar i KK Zadar su samo dio od mnogih koji su sudjelovali u kampanji i podržali Zadar na svojim društvenim mrežama.
Nakon prvog tjedna glasovanja Zadar se kao jedini Hrvatski predstavnik senzacionalno našao među top 10 destinacija i ostavio iza sebe gradove poput Londona, Pariza i Barcelone.
Skupina mladih se dosjetila da pokušaju pomoći svom gradu u izboru te su kampanjom #birajzadar potaknuli mnoge poznate i nepoznate Hrvate da se uključe i podignu svjest o kampanji svojim objavama i pozivima na glasovanje. Njihova stranica www.birajzadar.com osmišljena je da svima maksimalno olakša glasovanje i vodi izravno na stranicu izbora gdje je u roku od nekoliko sekundi moguće dati svoj glas Zadru, sa samo 2 klika mišem.
U posljednjih nekoliko dana kapanja se proširila izvan Zadra. Mnogi hrvatski poznati sportaši, glumci, pjevači i ostali dali su svoj doprinos kampanji koja traje još samo 7 dana, do 10.2.2016.
Želimo pozvati sve naše sugrađane, udruge, sportska društva, novinske redakcije, javne ustanove, sportaše, glumce, umjetnike, pjevače te sve ostale da nam se pridruže i podjele sliku u prilogu, ili svoju sliku s natpisom #birajzadar na listu papira i linkom za glasanje na svojim profilima na društvenim mrežama, te tim putem rašire glas o našoj zajedničkoj kampanji što je dalje moguće.
Pobjednik ovog izbora iz 2014. godine, Porto, ostvario je 16% više gostiju u odnosu na prethodnu godinu, te osjetio dodatne razne pogodnosti promocije destinacije.
European Best Destinations (EBD) europska je udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi te u suradnji s turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini promovira veće razumijevanje bogatstva, kulture, raznolikosti i kvalitete europskih destinacija.
Portal EBD-a broji više od 2,5 milijuna posjetitelja uz desetke tisuća pratitelja na raznim društvenim mrežama.