Otkucava sat, za Zadar glasujte još sutra do 22 sata!
Kampanja Birajzadar, ostvarena u koordinaciji Turističke zajednice grada Zadra i skupine mladih ljudi iz Zadra, koji su volonterski osmislili koncept i tijek kampanje, bliži se kraju. Glasovanje je otvoreno do srijede, 10. veljače u 22 sata.
European Best Destinations (EBD) europska je udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi te u suradnji s turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini promovira veće razumijevanje bogatstva, kulture, raznolikosti i kvalitete europskih destinacija.
Portal EBD-a broji više od 2,5 milijuna posjetitelja uz desetke tisuća pratitelja na raznim društvenim mrežama.
Klik na link www.birajzadar.com vodi Vas izravno na web stranicu, na kojoj u roku nekoliko sekundi možete dati svoj glas Zadru uz samo 2 klika mišem.
Cilj kampanje je osvojiti naslov najbolje turističke destinacije u Europi za 2016. godini.
Stoga iz TZ Grada Zadra pozivaju sve naše sugrađane, udruge, sportska društva, sportaše, novinske redakcije, javne ustanove, glumce, umjetnike, pjevače, goste, posjetioce i sve ostale da nam se pridruže i podijele službeni vizual kampanje ili svoju sliku, odnosno sliku s motivom Zadra uz natpis #birajzadar i linkom na stranicu www.birajzadar.com na svojim profilima na društvenim mrežama. Slike možete poslati i na e-mail adresu:[email protected]
Službeni profili za provedbu kampanje su facebook, instagram i twitter profili Turističke zajednice grada Zadra pod nazivom “Like Zadar”.