Hoće li Zadar ostati u Top 5?
Samo nekoliko sati prije nego što će ugledni belgijski portal “European Best Destinations”, nakon 20 dana kampanje i glasanja za nominirane gradove, staviti “točku na i” izbora za najbolju europsku destinaciju, Zadar se nalazio među pet najboljih destinacija s vrlo malim razlikama u broju glasova.
– Promovirali smo Zadar kao turističku destinaciju, a mnoge informacije o gradskim događajima, lijepe fotografije grada i promotivne video radove vidjelo je više stotina tisuća ljudi u cijeloj Europi na portalu European Best Destinations i preko naših aktivnosti na društvenim mrežama, kaže PR Turističke zajednice Grada Zadra Ante Galić rezimirajući promidžbenu kampanju zadarskog TZ-a i kampanju “Biraj Zadar” povodom nominacije Zadra za najbolju europsku destinaciju.
Teško je procijeniti hoće li do kraja izbora Zadar ostati među pet najboljih, prije svega radi moćnije glasačke mašinerije velikih europskih gradova i metropola poput Londona, Atene, Rima, Pariza, Barcelone, Praga ili Milana, no već je i nominacija Zadra u društvu turističkih velikana sjajna stvar za njegovo turističko promoviranje.
– Kako god završi izbor za najbolju europsku destinaciju u 2016., mi smo postigli vrlo važan cilj u kampanji. Za Zadar se čulo u cijeloj Europi! S druge strane, u prilog nam je išla i činjenica kako smo istovremeno organizirali Tuna, Sushi i Wine festival koji je ove godine daleko nadmašio prošlogodišnji. Rekao bih: Zadar postaje sve ozbiljni igrač u turizmu, a to su nominacijom prepoznali i na portalu EBD, dodaje Galić.
Zahvaljujući društvenim mrežama i kampanji “Biraj Zadar” koju je volonterski vodila skupina mladih entuzijasta, Zadar su podržale, među ostalima, i velike svjetske sportske zvijezde Luka Modrić i Colllin Jackson te svjetski top model Helena Šopar, a svoj glas Zadru dali su general Ante Gotovina i velika japanska televizijska zvijezda, masterchef Toshihiro Nakatsuji.