Uključi se i ti u kampanju #birajzadar!
Zadar je na izvrsnom putu da stekne zasluženo službeno priznanje kao najbolja destinacija Europe u 2016. godini. Tim je povodom ostvarena nova kampanja #birajzadar, u koordinaciji Turističke zajednice i skupine mladih ljudi iz Zadra, koji su volonterski osmislili koncept i tijek kampanje.
European Best Destinations (EBD) europska je udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi te u suradnji s turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini promovira veće razumijevanje bogatstva, kulture, raznolikosti i kvalitete europskih destinacija.
Portal EBD-a broji više od 2.5 milijuna posjetitelja uz desetke tisuća pratitelja na raznim društvenim mrežama.
Klik na link www.birajzadar.com vodi vas izravno na web stranicu, na kojoj u roku nekoliko sekundi možete dati svoj glas Zadru uz samo 2 klika mišem.
Cilj kampanje je, kako smo već naglasili – osvojiti naslov najbolje destinacije u Europi za 2016-u godini. Preostalo je još 15 dana do kraja natjecanja za ovu laskavu titulu, glasovanje traje do 10. veljače 2016. godine.
– Pozivamo sve naše sugrađane, udruge, sportska društva, sportaše, novinske redakcije, javne ustanove, glumce, umjetnike, pjevače i sve ostale da nam se pridruže i podijele službeni vizual kampanje ili svoju sliku, odnosno sliku s motivom Zadra uz natpis #birajzadar i linkom na stranicu www.birajzadar.com na svojim profilima na društvenim mrežama. Slike možete poslati i na e-mail adresu: [email protected], kažu iz zadarske TZ.
Službeni profili za provedbu kampanje su facebook, instagram i twitter profili Turističke zajednice grada Zadra pod nazivom “Like Zadar”.