Što pokloni govore o karakteru?
Pokloni šalju vrlo jasne poruke, samo ih treba znati protumačiti – radi li se o osobi koja poklanja nešto samo zato što je to red i običaj ili se želi umiliti, istaknuti, praviti važan …
Buntovnik – ne poklanja ništa. Skriva se iza tvrdnje da svrha Božića i obljetnica nisu pokloni. U ovu skupinu se često ubrajaju parovi koji se unaprijed dogovore da si neće ništa pokloniti, a onda se jedan od njih pojavi s darom. Kako bi se izbjegli konflikti, potrebno se svakako pridržavati dogovora.
Dvoličan darovatelj – iza svakog njegovog poklona stoji neka skrivena namjera. Knjiga o dijetama govori “debela si”, pribor za kuhanje “želim da mi više kuhaš”, riječnik stranih riječi “dijete drago, počni učiti”. Takvi pokloni nikoga ne vesele, jer ukazuju na vlastite slabosti.
Egoist – poklanja ono što se njemu najviše sviđa, bez obzira na interese drage osobe. To su na primjer roditelji koji djetetu kupuju igračke koje su sebi željeli dok su bili mali, ili dečko koji djevojci kupi CD svog omiljenog metal benda ili pak izazovno donje rublje.
“Ja sam najbolji” – njegovi pokloni su uvijek veliki ili skupi, a zauzvrat traži pohvalu i divljenje. Luksuznim darovima iskazuje svoju moć, ali takav pristup zapravo pokazuje njegovu nesigurnost i osjećaj manje vrijednosti.
Nezainteresiran partner – ako se ubrajate u ovu skupinu, vjerojatno prilikom izbora poklona ne tražite dugo niti uistinu razmišljate o osobi kojoj poklanjate. Oslanjate se na klasične poklone poput parfema i košulja, a kupnju obavljate u zadnji tren. Bez razmišljanja najčešće kupuju muškarci koji dovoljno ne poznaju svoju partnericu.
Romantičar – zna što si partnerica želi, upoznat je s njenim željama i interesima te se trudi pronaći nešto što će ju doista razveseliti. Poklon kupuje na vrijeme uz dobro promišljanje, lijepo ga zapakira i jedva čeka da vidi osmjeh na njenom licu kad otkrije što joj je odabrao ove godine.