Modernizacija obrazovnog programa za veterinarske tehničare u Poljoprivrednoj, prehrambenoj i veterinarskoj školi Stanka Ožanića
Brojne uspjehe u obrazovanju mladih naraštaja Poljoprivredna, prehrambena i veterinarska škola iz Zadra postiže zahvaljujući kontinuiranom usavršavanju nastavnika u strukovnim i metodičkim znanjima. Kako bi osuvremenili nastavu za buduće veterinarske tehničare, nastavnici strukovnih predmeta upravo su prošli niz edukacija u zemlji i inozemstvu.
Zbog razmjene iskustava u obrazovanju veterinarskih tehničara s drugim europskim državama, na studijskom putovanju u Portugalu nastavnici su prisustvovali radu kongresa na temu razvoja kompatibilnih programa za obrazovanje veterinarskih tehničara na cijelom području Europe. Na Veterinarskom fakultetu u Zagrebu i na strukovnom poligonu Srednje škole u Slavonskom Brodu nastavnici su educirani u primjeni suvremenih metoda i opreme koja se koristi u veterinarskoj praksi i na visokoškolskim ustanovama.
Također, eksperti iz Ljubljane, certificirani PEPAS evaluatori, osposobili su ih za
izradu novih modula u praktičnom dijelu programa prema ACOVENE (Accreditation Committee for Veterinary Nurses) standardima i europskom evaluacijskom sustavu za provjeru praktičnih znanja. Nastavnici su sudjelovali i na metodičko-didaktičkim treninzima gdje su naučili primjenjivati aktivne metode poučavanja kojima se učenika stavlja u središte obrazovnog procesa. Poboljšali su svoje kompetencije i u primjeni informatičke tehnologije, e-učenja, korištenju pametne ploče te izradi i upotrebi e-materijala za učenje.
Sve ove aktivnosti održane su u sklopu projekta “VETVET modulima do kurikuluma praktične nastave” kojeg je 100% financirala Europska unija, a provodi se od 22.4.2015. do 21.4.2016. godine. Vodeći partner na projektu vrijednom 1.580.572,69 kuna je Veterinarska škola, Zagreb, a partner je, uz Poljoprivrednu, prehrambenu i veterinarsku školu iz Zadra i Srednja škola „A. M. Reljkovića“ iz Slavonskog Broda.
U sklopu projekta je analizirano i tržište rada za veterinarske tehničare: anketirani su poslodavci i stručnjaci u veterinarskoj djelatnosti kako bi se utvrdilo koliko su kompetencije učenika primjerene današnjim potrebama tržišta i koji se dijelovi nastavnog programa moraju revidirati kako bi se osigurala edukacija učenika u skladu s ishodima učenja. Na temelju rezultata ankete izradit će se dva nova strukovna modula u praktičnom dijelu obrazovnog programa za veterinarske tehničare.