McDonald’s posjetilo preko 60 tisuća gostiju, promet porastao Nani i D-molu!
Najpoznatiji svjetski lanac brze prehrane definitivno je zaživio u Zadru u punom smislu te riječi – u prvih 20 dana od otvorenja, McDonald’s je posjetilo preko 60 tisuća gostiju!
Najveća “gužva” očekivano je bila u danima nakon otvorenja, no posjećenost se i nakon toga zadržala na visokoj razini zbog čega su u McDonald’su jako zadovoljni. Na upit je li posjećenost manja ili veća od očekivanog, dobili smo ovaj odgovor:
– S obzirom na to da smo u Zadar tek stigli, teško nam je projicirati. Ipak, početna posjećenost bila je iznad očekivanja, rekla nam je Ivana Šapina, voditeljica marketinga i odnosa s javnošću McDonald’s Hrvatska.
Iako gostiju ima tijekom čitavog dana, blagi porast odvija se u poslijepodnevnim satima, a najveća posjećenost bilježi se, opet sasvim očekivano – vikendom.
– Zadrani najviše naručuju naše najpopularnije proizvode, Big Mac i Happy Meal, ali i kavu te druge proizvode, otkrili su nam iz McDonald’sa, a na upit koliko je dječjih rođendana proslavljeno u zadarskom McDonald’su, dobili smo odgovor da će se proslave organizirati tek od siječnja.
Ovaj najiščekivaniji restoran u našem gradu, bez sumnje je oživio napušteni Željeznički kolodvor, a u prilog tomu govori i činjenica da je promet porastao susjednim objektima za brzu prehranu.
– Otkad se McDonald’s otvorio, imamo više posla, potvrdili su nam u D-Molu, a isti smo odgovor dobili i u Nani:
– Definitivno je veći protok ljudi kroz kolodvor od otvorenja McDonald’sa, a to se pozitivno odrazilo i na nas. Primjećujemo da imamo bolji promet, rekli su nam iz Nane.
McDonald’sov dolazak u Zadar nije imao negativnog utjecaja ni na objekte brze prehrane u ostatku grada, barem na one s kojima smo uspjeli stupiti u kontakt. Doznajemo tako da je promet u Nani na Poluotoku ostao otprilike na istoj razini, baš kao i u Fast foodu “Branimir”:
– Promet je isti kao i prije, iz razloga što smo privukli stalne goste koje McDonald’s ne privlači, objasnili su nam u Fast foodu “Branimir”.